Križevci danas slave 770. rođendan, a tim povodom predstavljen je novi identitet grada. Što to točno znači pojasnio je dogradonačelnik Danijel Šaško, napomenuvši da time stvaraju pozitivan doživljaj Križevaca.
– U posljednje četiri godine išli smo u smjeru zelenog i održivog grada, energetski neovisnog i jednostavno smatramo da u tom smjeru trebamo brendirati grad. Do sada nismo imali prepoznatljiv identitet, a to znamo po analizama i provedenim anketama na vrlo velikom uzorku u Zagrebu, Varaždinu i Bjelovaru koje su pokazale da je građanima tih gradova asocijacija na Križevce „ne znam“ za razliku od primjerice drugih gradova – pojasnio je.
Dodao je kako se brending pripremao više od godine dana, a glavni cilj je da građani drugih gradova uopće spoznaju da Križevci postoje i da idu u smjeru zelenog i održivog te da se potencijalno privuku novi stanovnici u Križevce, a potom i da se Križevčanke i Križevčani osvijeste i sažive s ovim identitetom.
Kroz ovaj proces nastao je slogan „Tvoje prirodno okruženje“ i novi logotip, no bitno je naglasiti da ovaj logotip nije zamjena za dosadašnji službeni grb grada.
– Bitno je istaknuti da je riječ o dugotrajnom procesu koji je usklađen s novom vizijom grada i Planom razvoja do 2030. godine, a čiji će se rezultati vidjeti tek kroz nekoliko godina – napominju u Gradu.
Stvaranje novog identiteta grada krenulo je kroz projekt EIT Climate – KIC Future Cities of SEE, a ukupna vrijednost iznosila je 200 tisuća kuna. Više o novom identitetu grada pogledajte OVDJE.