Na svečanoj ceremoniji koja se nedavno održala u Varšavi, Vegeta Natur u Poljskoj je proglašena Hit FMCG proizvodom 2010. To je za Vegetu Natur već druga nagrada nakon što je u Češkoj pobijedila na prestižnom nezavisnom natjecanju Izbor potrošača – najbolja novina 2010. godine.
Vegetu Natur najboljom novinom ocijenili su direktori prodaje lanaca Selgros, Tesco, Tradis i Nielsen, koji su birali proizvode s najvećim potencijalom zarade. U izboru za nagradu za hit proizvod široke potrošnje ocjenjivački sud u obzir je uzimao originalnost i kvalitetu proizvoda, njegovu dostupnost u trgovinama, cijenu, pakiranje i prodajnu podršku.
– Iznimno smo zadovoljni što je naš novi proizvod Vegeta Natur stekao takvu popularnost među kupcima, a trgovcima donio opipljivu korist – rekla je tom prigodom direktorica marketinga Podravke u Poljskoj Anna Wierzchowska, dodavši kako je dobivena nagrada potvrda visoke kvalitete proizvoda pod markom Vegeta koja je poznata diljem svijeta.
Vegeta Natur potpuno je novi proizvod u segmentu univerzalnih začina, koji je nadahnut prirodom i namijenjen svima koji žele uživati u okusu, a pridaju važnost zdravoj prehrani. Proizvod sadrži samo prirodne sastojke bez umjetnih aditiva i konzervansa, a zahvaljujući posebno odabranoj aromatičnoj mješavini povrća Vegeta Natur jamči prirodni okus jela i užitak u kuhanju.