-1 C
Koprivnica
Petak, 22. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Novom sistematizacijom do efikasnije županijske uprave
N

Ne propustite

Župan Koprivničko-križevačke županije Darko Koren govorio je jutros, 11. prosinca na kavi s novinarima o brojnim aktualnim temama pa se tako dotaknuo i nove sistematizacije Županijske uprave. Na taj je način najavio i jednu od točaka dnevnoga reda Županijske skupštine, donošenje odluke o novim upravnim tijelima, koja će se održati 17. prosinca.

– Radi se o novoj sistematizaciji koju smo već najavljivali. Od početka ovog novog mandata, smatrali smo da se jednostavno nešto mora poboljšati u smislu efikasnosti i rada Županijske uprave. Sukladno tome smo neke stvari isplanirali i dogovorili te ćemo taj novi ustroj predložiti na Županijskoj skupštini – najavio je župan Koren.

Pojasnio je i kako su temeljne promjene u smanjenju Upravnih odjela, kojih je do sada bilo osam, a predviđeno je da će ih biti šest.

– Smatramo da će to doprinijeti efikasnosti kojoj težimo, jer jednostavno plići sustav upravljanja vam omogućava direktniji pristup. Upravni smo odjel za poljoprivredu, koji je do sad bio samostalan, pripojili Upravnom odjelu za gospodarstvo i komunalne djelatnosti, smatrajući da će to biti efikasnije i bolje te da ćemo nekom unutarnjom preraspodjelom kadrova koje imamo doprinjeti boljem radu – istaknuo je Koren, kao i da će se tzv. Služba ureda župana na neki način spojiti s Upravnim odjelom za poslove županijske skupštine župana i opće poslove.

Prema županovim riječima, to je samo vrh piramide, jer će se i unutar sustava posložiti neki segmenti, a koje smatrju vrlo važnima.

– Tako smo unutar Upravnog odjela za gospodarstvo formirali odsjek i za EU integracije i projekte, kao jedno koordinativno tijelo svih aktivnosti koje se obavljaju na prostoru županije, a vezane su uz to područje – obavijestio je prisutne župan Koprivničko-križevačke županije, za ktaj dodajući kako uz upravne odjele u Županiji postoji i Služba unutarnje revizije, koja će tako biti sedmi segment Županijske uprave.

Tom se prigodom Koren osvrnuo i na neke medijske napise da su troškovi za plaće djelatnika u Županiji od 2008. pa do 2013. godine narasli za 42 posto. Zbog toga je iznio niz informacija, prema kojima je vidljivo da do takvoga povećanja nije došlo.

– Ovo su stvarni rashodi za zaposlene u Županijskoj upravi po godinama: 2009. godine troškovi za zaposlene iznosili su 11,15 milijuna kuna, 2012. 10,05 milijuna kuna, a i ova če godina biti gotovo identična prethodnoj. Od 2008. do danas dogodile su se samo dvije korekcije plaća zaposlenih u Županiji i to krajem 2010. godine kad je ossnovica privremeno smanjena sa 2.331 na 1.749 kuna te 2011. kada je osnovica korigirana na 2.120 kuna, koliko ona i danas iznosi – pojasnio je Koren.

Napomenuo je i da je Županija početkom 2008. preuzela 16 službenika za decentralizirane poslove prostornog uređenja i gradnje te da je od tada do danas zaposleno novih 14 službenika, ali je isto tako 12-ero zaposlenika otišlo u mirovinu.

Danas tako županijska uprava ima 77 zaposlenih, zajedno s tri dužnosnika, a nova se zapošljavanja ne planiraju, osim za potrebe Upravnog odjela za prostorno uređenje koji se bavi legalizacijama te ćeveć početkom iduće godine dobiti dva nova zaposlenika na određeno vrijeme.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×