3.9 C
Koprivnica
Ponedjeljak, 23. prosinca 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -

Obavijest o ostvarivanju prava na (su)financiranje troškova nabave udžbenika
O

Ne propustite

Obavještavamo sve zainteresirane građane da je Gradsko vijeće Grada Koprivnice na 11. sjednici dana 25. srpnja 2014. godine donijelo ODLUKU o ostvarivanju prava na (su)financiranje troškova nabave udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava za učenike osnovnih škola s područja Grada Koprivnice u školskoj godini 2014./2015. godini.

Dakle, svi učenici osnovnih škola s prebivalištem na području Grada Koprivnice imat će pravo na povrat sredstava za troškove nabave učenika, a ovisno o prihodima kućanstva, nastali troškovi financirat će se u potpunosti ili u određenom postotku. 

Obrasci zahtjeva moći će se podići u školi u navedenom periodu, a bit će dostupni i u gradskom uredu za društvene djelatnosti i na gradskoj web stranici www.koprivnica.hr.

Matične osnovne škole će u svojim prostorima zaprimat zahtjeve od 18. kolovoza do zaključno 31. listopada 2014. godine u vremenu od 8-12h i od 16-17h svaki dan. Zaprimat će se samo potpuni zahtjevi.

Uz zahtjev je potrebno priložiti sljedeću dokumentaciju:

1. dokazi o prebivalištu svih članova kućanstva (preslike važećih osobnih iskaznica ili uvjerenja o prebivalištu),

2. dokazi o prihodima kućanstva ostvarenim u mjesecu travnju, svibnju i lipnju 2014. godine (platne liste, odresci od mirovina i slično.),

3. dokazi o nezaposlenosti, statusu učenika ili redovnog studenta za radno sposobne članove kućanstva koji ne ostvaruju prihode (za članove kućanstva starije od navršene 15. godine života ovisno o statusu potrebna je potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ili Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ukoliko se osoba ne prijavljuje na HZZ, potvrde srednjih škola ili fakulteta),

4. dokaz o radnoj nesposobnosti člana kućanstva u radno aktivnoj dobi (rješenje Centra za socijalnu skrb, odnosno Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),

5. potpisana izjava o broju članova kućanstva (nalazi se u sklopu zahtjeva koji će roditelj podići),

6. potpisana izjava da učenik nije ostvario pravo na pomoć za (su)financiranje troškova nabave udžbenika temeljem drugih propisa (nalazi se u sklopu zahtjeva koji će roditelj podići),

7. račun ili ugovor o podmirenju troškova nabave udžbenika, naslovljen na roditelja (skrbnika) učenika ili učenika,

8. kopija kartice tekućeg računa na koji će se vršiti isplata.

Napominjemo kako su roditelji/skrbnici dužni kupiti udžbenike i sačuvati račun jer će se povrat sredstava vršiti isključivo temeljem priloženog računa ili ugovora o podmirenju troškova nabave udžbenika.

Izjave pod rednim brojem 5. i 6. nije potrebno ovjeravati kod javnog bilježnika.

Također, roditelji/skrbnici djece vojnih i civilnih invalida rata, kao i djece smrtno stradaloga, zatočenoga ili nestaloga hrvatskog branitelja, djece HRVI i djece umrlih HRVI, radi ostvarivanja prava na besplatne udžbenike, prvenstveno su se dužni javiti u Ured državne uprave Koprivničko-križevačke županije gdje će dobiti daljnje upute, a tek ukoliko ne ispunjavaju uvjete temeljem važećih propisa za navedene skupine, mogu se obratiti osnovnim školama.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Blagdansko vrijeme

FOTO U Pitomači uz molitvu upaljena i četvrta adventska svijeća

Na Trgu kralja Tomislava u Pitomači s posebnim je pijetetom, mislima i molitvom za stradale u nezamislivoj tragediji u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×