Posao obnove i izgradnje na cijeloj pružnoj dionici dužine 38,2 kilometra dobili su Hrvatski konzorcij Dalekovod, DIV i Zagreb Montaža.
Početkom iduće godine počinju radovi obnove postojećeg i izgradnje drugog kolosjeka željezničke pruge Dugo Selo – Križevci. Ovim radovima planira se smanjiti vrijeme putovanja na svega 18 minuta.
Posao obnove i izgradnje na cijeloj pružnoj dionici dužine 38,2 kilometra dobili su Hrvatski konzorcij Dalekovod, DIV i Zagreb Montaža, a planirane aktivnosti uključuju i izgradnju dva cestovna mosta te rekonstrukciju postojećih sedam mostova, ukidanje 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dvaju pješačkih prijelaza te gradnju 11 novih nadvožnjaka, jednog podvožnjaka i šest pothodnika, nadogradnju stabilnih postrojenja električne vuče, modernizaciju signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja te izgradnju 25 kilometara servisnih cesta.
Procijenjena vrijednost radova iznosila je 1,278 milijuna kuna, dok je procjena ukupne vrijednosti projekta koji osim radova obuhvaća i troškove nadzora nad izvođenjem radova, troškove rješavanja imovinsko-pravnih poslova te troškove nepredviđenih radova iznosila 1,517 milijuna kuna. Ovaj željeznički projekt sufinancira Europska unija, a ovo je ujedno i najveći projekt EU fondova u Hrvatskoj.
Završetak radova planiran je u rujnu 2019. godine.