Kako vozači dugo vremena nisu vozili svoje ljubimce, željni su dokazivanja i isprobavanja mogućnosti svojih vozila pri čemu voze brzinama većim od dopuštenih, krše odredbe o strani kretanja vozila, pretječu i obilaze ostale sudionike u prometu s nedozvoljene strane i na opasnim mjestima te čine i ostale prekršaje.
Tijekom prva četiri mjeseca ove godine tri vozača mopeda i jedan vozač motocikla sudjelovali su u četiri prometne nesreće s ozlijeđenim osobama. U nesrećama su tri vozača mopeda i jedan vozač motocikla lakše ozlijeđeni, dok teže ozlijeđenih nije bilo.
Pohvalno je što su zaštitnu kacigu koristili su svi vozači mopeda i motocikla – 100 posto mopedista i motociklista.
Pod utjecajem alkohola bio je jedan vozač motocikla. Vozač mopeda prouzročio je, uslijed vožnja na nedovoljnoj udaljenosti, jednu prometnu nesreću s ozlijeđenom osobom, dok je jednu prometnu nesreću s ozlijeđenom osobom prouzročio vozač motocikla zbog neprilagođene brzine uvjetima.
S najavljenim poboljšanjem vremenskih prilika, očekuje se i veći broj vozača mopeda i motocikala na cestama.
Iz policije upozoravaju da su mopedi i motocikli po samim svojim karakteristika opasni – riječ je o vozilu na dva kotača pa je potrebno uložiti napor kako bi se održala ravnoteža vozila. Kada je riječ o motociklima govorimo o vozilima s jakim motorima koji mogu razvijati velike brzine kretanja.
Kako vozači dugo vremena nisu vozili svoje ljubimce, željni su dokazivanja i isprobavanja mogućnosti svojih vozila pri čemu voze brzinama većim od dopuštenih, krše odredbe o strani kretanja vozila, pretječu i obilaze ostale sudionike u prometu s nedozvoljene strane i na opasnim mjestima te čine i ostale prekršaje.
Iz policije policije podsjećaju vozače da prije nego što započnu sudjelovati u cestovnom prometu, izvrše provjeru tehničke ispravnosti, a posebno sustava za svjetlosnu signalizaciju, sustava za kočenje i upravljanje te pneumatika.
Podsjećaju i na obavezno korištenje homologirane zaštitne kacige, kako od strane vozača mopeda i motocikala tako i od strane putnika koji se prevoze. Preporučuju i korištenje zaštitnih odjela, jer je njihova namjena da na najmanju moguću mjeru svedu ozljeđivanje vozača i pada istih na kolnik.