Alfa Romeo GTV, Audi V8 i BMW 540 (E34) drže prva tri mjesta na popisu deset automobila koje ne biste trebali prodavati jer će im vrijednost samo rasti, pokazalo je istraživanje tvrtke carVertical. U svojoj analizi koristili su se bazom podataka carVerticala koja sadrži tisuće izvješća o povijesti automobila kako bi istražili statistike o specifičnim modelima.
– Stručnjaci za dizajn u Alfa Romeu, koji su uvijek voljeli odvažna i neobična rješenja, potvrdili su svoj pristup dizajnu s automobilom Alfa Romeo GTV. Kao i većina coupea iz tog vremena, Alfa Romeo GTV bio je dostupan s motorom od četiri ili šest cilindara. Iako je njihov 4-cilindarski model bio poznat po svojoj agilnosti, najvrjednija verzija GTV-a bila je opremljena veličanstvenim 6-cilindarskom jedinicom Busso. Motor koji je postao as u rukavu Alfa Romea glavni je uzrok značajnog povećanja cijene automobila Alfa Romeo GTV. Iako, kao i većini talijanskih automobila, vrijednost ne raste brzo kao njemačkim kolegama, dobro održavani primjerci danas se prodaju za više od 30 000 eura. Prema pregledima povijesti vozila na carVerticalu, 29 posto tih automobila imalo je različite nedostatke koji bi mogli utjecati na način rada automobila – objašnjavaju iz carVerticala u vezi spomenute Alfe Romeo GTV (1993. – 2004.).
Poručuju kako je “ulaganje u vozila još uvijek koncept koji ne razumiju svi.”
– Za neke bi to moglo zvučati previše riskantno, no s pravim poznavanjem automobila, to može pružiti pristojan povrat investicije u relativno kratko vrijeme. Međutim, ako razmišljate o kupnji skupog automobila, s obzirom na neke od podataka, vrijedi provjeriti povijest automobila. To se može lako napraviti na carVerticalu. S vrlo malo informacija kao što su broj šasije (VIN) ili registracija, kupci mogu utvrditi je li automobil vrijedan novca – ili bi ga trebalo izbjeći ili pregovarati – objašnjavaju.
Audi A8 (1988. – 1993.) je, navode, “prepoznat u široj javnosti kao tehnički i inženjerski vrhunac ove marke.”
– Međutim, čak i prije nego što se pojavila Audi A8 limuzina, Audi V8 je nakratko bio najprepoznatljiviji proizvod tvrtke. Elegantna limuzina bila je dostupna samo s V8 motorom, koji je činio razliku u odnosu na ostale automobile u to vrijeme. Neki od moćnijih modela također su imali ručni mjenjač sa šest brzina. Audi A8 nije toliko zadivljujuć kao BMW serije 7 ili kao prestižni Mercedes-Benz S-klase, ali važan je iz drugih razloga. Audi V8 postavio je temelje današnje tvrtke, vrhunskog proizvođača automobila i izravnog konkurenta i BMW-u i Mercedes-Benzu. Štoviše, Audi V8 je mnogo rjeđi od ostalih kolega, pa nije iznenađenje da je vrijednost luksuzne limuzine počela rasti. Prema izvješćima o povijesti automobila carVertical, na 9% ispitanih modela otkriveni su kvarovi, a njih 18 posto ima namještenu kilometražu.
Treće mjesto zauzeo je BMW 540i (1992. – 1996.).
– Desetljećima je serija 5 bila na čelu klase luksuznih limuzina. No, generacija E34 uspijeva zauzeti srednji položaj između znatno starije i skuplje E28 i E39, koja i dalje proživljava krizu srednjih godina. 8-cilindarska varijanta bila je dostupna samo nekoliko godina. Kao rezultat toga, znatno je rjeđa u Europi i Sjedinjenim Američkim Državama nego BMW M5. Osim toga, snaga modela V8 vrlo je slična onoj BMW-a M5. Najugodniji aspekt ovog modela jest pristupačna cijena; dok je vrijednost BMW-a M5 iznimno porasla, 540i je mnogo jeftiniji, ali to neće dugo trajati – pojasnili su.
Četvrto mjesto zauzima Jaguar XK8 (1996. – 2006.), peto Land Rover Defender (Serija I, Serija II), šesto Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992. – 1996.), sedmo Saab 9000 CS Aero (1993. – 1997.), osmo Toyota Land Cruiser (J80, J100), deveto Volkswagen Corrado (1991. – 1995.), a deseto Volvo 740 Turbo (1986. – 1990.). Detaljno objašnjenje za svaki model pročitajte ovdje.