Uspješna priča Opel Astre počela je još davne 1936. godine kada je predstavljen Kadett, čiji je Astra nasljednik i ujedno 11. generacija Opelova modela u C segmentu. Do danas je iz tvornica izašlo ukupno 24 milijuna Kadetta i Astri, a predstavljanjem novog modela ove uspješnice, Opel je spreman na novo poglavlje u svojoj bogatoj povijesti.
Nova generacija Astre temelji se na potpuno novoj arhitekturi male mase, koja će biti pogonjena isključivo novom generacijom agregata, a ponudit će i komponente i sustave poznate iz viših segmenata. Nova je Astra prošla i kroz tretman mršavljenja što je čini još učinkovitijom i elegantnijom. Do njezinog dolaska na ceste morat ćemo se još malo strpiti. Svjetska premijera najavljena je za Međunarodni sajam automobila u Frankfurtu koji će se održavati od 17. do 27. rujna.
Nova Astra je, ovisno o razini opreme od 120 do 200 kilograma lakša u odnosu na prethodni model. Dimenzije su reducirane ali prostranost i udobnost su značajno poboljšani. Ispod haube nove Astre naći će se agregati najnovije generacije koji će donijeti brojne nove tehnologije i sustave asistencije iz luksuznijih segmenata. To u svakom slučaju podiže udobnost i sigurnost Astrinih putnika na višu razinu. Nova Astra nudit će i servisnu asistenciju Opel OnStar, moderan sustav integracije mobitela te revolucionarno, potpuno LED matrix IntelliLux osvjetljenje.
Agregati nove generacije koji će pokretati novu Astru biti će raspona snage od 95 do 200 KS. Ulazni dizelski agregat je 1.6 litreni CDTI snage 95 KS, dok je 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo snage 105 KS s tri cilindra osnovni benzinski motor. Glavna atrakcija u ponudi motora, kada je Astra u pitanju, potpuno je novi 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo motor s četiri cilindra. Taj motor u potpunosti je izrađen od aluminija, a svoju premijeru će imati sa 145 KS. Motor raspolaže maksimalnim okretnim momentom od 250 Nm već pri niskim okretajima. Maksimalna snaga je dostupna između 1.800 i 4.000 o/min što je savršeno za pružanje zadovoljstva u vožnji u kombinaciji s učinkovitošću. Zahvaljujući svojoj konstrukciji, novi 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo motor dodatno pridonosi manjoj masi vozila. Samo aluminijski blok teži deset kilograma manje u odnosu na jedinicu od kovanog čelika, prisutnu kod aktualnog 1.4 litrenog turbo agregata.
S ukupnom dužinom od 4370 mm, gotovo je 50 mm kraća u odnosu na prethodni model. Visinom od 1460 mm, od prethodnice je niža za 26 mm. Sve ovo je imalo utjecaj na aerodinamiku i učinkovitost. Nova Astra Manja je izvana, no veća unutra. Opelovi inženjeri su odgovorni za ovo uspješno ostvarivanje nemogućeg. Međuosovinski razmak smanjen je za 20 mm, ali je količina prostora unutar vozila povećana. U kombinaciji s novim sjedalima, putnici na stražnjoj klupi mogu uživati u dodatnih 35 mm prostora u dijelu koljena. Udaljenost između prednjih i stražnjih sjedala je također povećana, što poboljšava udobnost i osjećaj prostranosti. Visokokvalitetna unutrašnjost i kontrolna ploča uspješno prenose karakteristike dizajna vanjštine u interijer. Glavnu karakteristiku čine čiste površine, što je rezultiralo manjim brojem prekidača, uz veliki zaslon osjetljiv na dodir, koji se nalazi na vrhu središnje konzole.
Nova Astra u svojem segmentu biti će posebna i po novom osvjetljenju koje se sastoji od 16 LED segmenata, po osam na svakoj strani vozila. LED matrica automatski i konstantno prilagođava duljinu i distribuciju svjetlosnog snopa, u svakoj prometnoj situaciji. U tom procesu, funkcionira zajedno s Opel Eye prednjom kamerom. Čim vozilo napusti urbano orkuženje, duga svjetla se automatski aktiviraju i ostaju aktivna. Uz Opel OnStar i IntelliLux LED®, budući kupci Astre mogu očekivati čitav niz sigurnosnih sustava i sustava asistencije.