Autobus je prošli tjedan završio na popravku zbog mehaničkog kvara. S obzirom na to da je vozilo pod garancijom, troškove saniranja pokriva dobavljač, odnosno tvrtka Dok-ing.
Električni autobus jutros se vratio s popravka u Zagrebu. Kvar je saniran, baterije napunjene te je počeo prometovati prema važećem voznom redu.
Autobus je prošli tjedan završio na popravku zbog mehaničkog kvara. S obzirom da je vozilo pod garancijom, troškove saniranja pokriva dobavljač, odnosno tvrtka Dok-ing.
– Morali smo osigurati da javni prijevoz funkcionira normalno ovih dana stoga smo na postojećoj ruti uveli klasičan dizel autobus – istaknula je Gordana Biondić, koprivnička glasnogovornica.
Podsjetimo, pokusna vožnja električnih autobusa počela je prije tri tjedna na liniji Kampus-Starigrad s pet vožnji dnevno. U proširenje ruta i voznog reda zasad se ne ulazi jer je potrebno provjeriti je li sve u redu i otkloniti moguće poteškoće. Tek kada se steknu uvjeti za proširenje sustava uvest će se i druga ruta na potezu Vinica-Miklinovec.
Iako je gradska vlast uložila 1,375 milijuna kuna u dva autobusa, od početka uvođenja javnog gradskog prijevoza prometuje samo jedan. G. Biondić objasnila je kako je na jednom od vozila u testnim fazama uočen nedostatak pa je vraćen u Dok-ing na doradu i završne radove koji su pri kraju i uskoro bi se trebao vratiti u Koprivnicu.
Unatoč besplatnoj vožnji za sve putnike do prosinca iduće godine, građani nisu previše zainteresirani za korištenje ove usluge. U prvih tjedan dana dnevno se vozilo 11 putnika. Interes građana u međuvremenu nije ništa porastao.