– Jako smo zadovoljni prodajom sexualnih pomagala, jer je kupaca puno više nego smo očekivali – tvrdi prodavač Marin Ljevar točno mjesec dana nakon otvaranja sexy shopa u središtu Koprivnice.
Kaže da su najprodavanija roba vibratori dugački 20 i više centimetara (vjerne imitacije pravih muških spolnih organa su najtraženije), na drugom mjestu su stimulansi za potenciju (nameće se pitanje imaju li Podravci problema s potencijom) i odgađanje ejakulacije, slijede lubrikanti i lutke na napuhavanje, a odlično ide i prodaja masažera za klitoris s kremom za stimulaciju.
– Kupci su najčešće stari između 30 i 50 godina, no imali smo i gospodina starijeg od 75 godina koji je tražio “dodatak” piču kojim bi privukao konobaricu kafića u koji zalazi. Starijim kupcima je neugodno pa “muljaju” da su došli zbog rođendanskog poklona, mlađima “nije bed” bez srama reći što trebaju, a najviše je žena, 70 posto. Možda najviše iznenađuje što većinu robe prodamo u trgovini, umjesto internetom kako smo očekivali, a razlog je možda taj da kupci žele opipati proizvode, vidjeti od kakvog su materijala, kakve tvrdoće i slično – kazao je Marin i izdvojio da je svaki proizvod osim muških lutaka na napuhavanje našao kupca te da su od sado/mazo pomagala najtraženioje lisice.
Osim robe na policama Podravci vrlo često kupuju i sexualna pomagala koja se naručuju. Najtraženije je to erotsko rublje, no vrlo traženi su i animal i fetiš te pornofilmovi u kojima su glavni glumci starije osobe. Na naše pitanje tko mu je bio najneobičnija mušterija Marin je odgovorio da su to bile kćer i majka koje su došle izabrati vibrator za potpnju, no kćer se ubrzo vratila te i sebi kupila jedan:
– Podravci su vrlo otvoreni prema sexu, ne srame se pitati kako ga obogatiti, poboljšati erekciju, odgoditi ejakulaciju i slično i to mi se jako sviđa, jer sam u Koprivnicu doselio iz Rijeke koja, iako je puno veća sredina, nije naprednija kad je riječ o toj temi.