-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Poslovni rezultati

Podravka u devet mjeseci ostvarila gotovo 3 milijarde kuna prihoda od prodaje
P

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje na inozemnim tržištima, ističu rast navedenih prihoda u regiji Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja u iznosu od 6,5 posto te regiji Istočne Europe u iznosu od 7,5 posto.

Ne propustite

Prihodi od prodaje Grupe Podravka u devet mjeseci 2017. godine iznosili su 2.983,1 milijuna kuna, od čega je 66 posto prihoda ostvareno na inozemnim tržištima, objavljuju iz tvrtke.

Na kretanje prihoda od prodaje značajno je utjecao izostanak godinu ranije dezinvestiranog programa Pića. Bez navedenog utjecaja, prihodi Grupe Podravka ostvarili bi rast od oko 1 posto u odnosu na isto razdoblje godinu prije.

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje na inozemnim tržištima, ističu rast navedenih prihoda u regiji Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja u iznosu od 6,5 posto te regiji Istočne Europe u iznosu od 7,5 posto.

Bruto dobit Grupe Podravka u navedenom razdoblju iznosila je 1.059,4 milijuna kuna dok je ostvarena neto dobit u iznosu od 54,1 milijuna kuna. Značajan utjecaj na profitabilnost Grupe Podravka proizlazi iz povećanih troškova otpremnina i realiziranih opcijskih dionica te izostanaka prihoda od povratnog najma ostvarenog u usporednom razdoblju. Na nižu profitabilnost utjecali su i fiksni troškovi nove tvornice lijekova Belupa gdje se sukcesivno odvija prijenos tehnologije u skladu s regulatornim zahtjevima.

Prihodi u segmentu Prehrana iznosili su 2.372,4 milijuna kuna. Na nižu razinu prihoda od prodaje u ovom segmentu, uz već spomenute negativne utjecaje ranije dezinvestiranog programa Pića utjecali su i poremećaji na tržištima Adria regije uslijed izvanrednih i bitno promijenjenih tržišnih okolnosti povezanih s najznačajnijim kupcem.

U segmentu Farmaceutika, ostvareno je 610,7 milijuna kuna prihoda što predstavlja rast od 8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Na navedeni rast najviše je utjecao porast prihoda od prodaje vlastitih brendova u iznosu od 8,7 posto.

Prosječna dnevna cijena dionice Podravke u devet mjeseci ove godine bila je 6,1 posto viša u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije. Istodobno je došlo do rasta prosječnog dnevnog broja transakcija, količina i dnevnog prometa.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×