Podravka je primila još jedno vrijedno priznanje. Riječ je o nagradi ‘SJAJ’, koju za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke dodjeljuju Dobra Hrvatska– Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja pri M.E.P. te Hrvatska udruga poslodavaca.
Dodjeljuje se tvrtkama koje se posebno ističu u komunikaciji društvene odgovornosti na internetskim stranicama, ali i na drugim digitalnim medijima kompanije.
Nagradu je preuzela Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.
– Podravka je puno više od vrijednih brendova i vrhunskih proizvoda. U svojoj 70 godina dugoj povijesti, uvijek je bila odgovoran poslodavac i član zajednice u kojoj posluje, a promicanje korporativne društvene odgovornosti upravo je jedno od najvažnijih načela kompanije. Brojnim inicijativama podupiremo različite segmente društva i gotovo da ne postoji niti jedno područje u kojem nismo djelovali u skladu s društvenom odgovornosti, prije svega vodeći brigu o održivom razvoju te brojnim projektima zdravstvenog, edukativnog, sportskog, kulturnog i humanitarnog karaktera – istaknula je M. Akrap.
Dodala je da kroz komunikacijske aktivnosti kompanija doprinosi osvješćivanju javnosti o važnosti i ulozi DOP-a u poslovanju, a ova nagrada motivira da i onim aktivnostima koje do sada nisu dovoljno isticali, upravo kroz komunikaciju daju dodanu vrijednost.
Među velikim brojem projekata društvene odgovornosti Podravke ističe se projekt Lino višebojac, koji već 12 godina okuplja djecu školske dobi te ih kroz druženje i sportska natjecanja potiče na zdrave navike i aktivno bavljenje sportom.
Tu je i Udruga volontera Podravke PULS, za koju je kompanija prošle godine nagrađena s posebnom nagradom za ljudska prava. PULS broji 138 članova, uključujući i članove Uprave Podravke.
Podravkini volonteri su u dvije godine realizirali više od 30 humanitarnih inicijativa namijenjenih potrebitima u zajednici.
Istaknimo i to da je cilj istraživanja i spomenute nagrade, koju je koprivnička kompanija osvojila u konkurenciji od 200 poduzeća, potaknuti na izražajnije izlaganje društvene odgovornosti poslovanja te osvijestiti javnost o neminovnosti DOP-a i održivog razvoja.