Podravka je primila još jedno priznanje za svoje održivo poslovanje.
Ovog puta Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj (HR PSOR) dodijelio joj je nagradu u kategoriji velikih poduzeća za najveći napredak u održivom poslovanju za ovu godinu.
Nagradu je u ime Podravke preuzela direktorica sektora Poslovna održivost i zelena transformacija Nataša Mikuš Žigman.
– Podravka je svjesna svoje gospodarske važnosti i odgovornosti za okoliš i zajednicu. Imajući na umu svoju ulogu, Podravka na svim područjima teži izvrsnosti i postizanju najviših standarda poslovanja, zbog čega je ove godine donijela Strategiju održivog poslovanja do 2030. Dobivanje nagrade u kategoriji velikih poduzeća za najveći napredak u održivom poslovanju pokazatelj je kako Podravka shvaća svoju poziciju i svojim poslovanjem te dosljednošću u provođenju donesene Strategije uistinu doprinosi boljitku, što društvena zajednica prepoznaje. Jaka konkurencija u spomenutoj kategoriji dodatno daje na značaju dobivene nagrade i snažan je poticaj za postizanje još boljih rezultata u području održivosti i u budućnosti – izjavila je.
Podsjetimo, HR PSOR je nositelj Hrvatskog indeksa održivosti – HRIO, u sklopu kojeg su dodijeljene nagrade za provođenje održivih praksi. HRIO se sastoji od šest poglavlja te ocjenjuje šest područja: održivo korporativno upravljanje, radnu okolinu, upravljanje okolišem, odnose sa zajednicom, ljudska i dječja prava. Napredak i poslovanje u navedenim područjima ocjenjuje šesteročlani žiri bodovanjem dostavljenih podataka i postignutih rezultata u aktualnoj godini.
– Podravka kontinuirano popunjava HRIO upitnik, a unapređenja u poslovanju, ponajviše proizašla iz realizacije donesene Strategije održivog poslovanja do 2030., odrazila su se u postignutim rezultatima koji su mjereni i ocjenjivani. Podravkina Strategija održivog poslovanja obuhvaća brigu i osiguravanje čistog okoliša, zdrave prehrane, brigu o zaposlenicima i zajednici te odgovorno korporativno upravljanje, a plan je zacrtane ciljeve ostvariti do 2030. godine. Dobivena nagrada dodatni je poticaj za nastavak održivog poslovanja i rad na ostvarivanju ciljeva Strategije, ali i potvrda da su dobre Podravkine poslovne prakse prepoznate – kažu iz naše tvrtke.