Na održanim promotivnim sajmovima u Tokiju, Okinawi i Osaki, Podravka i Uniline zajednički su tijekom proteklog tjedna promovirali Hrvatsku kroz prezentaciju gastronomskih i turističkih kvaliteta destinacije.
„Oborit ću Japan autohtonim dalmatinskim i hrvatskim delicijama”, poručio je splitski gastro-umjetnik Hrvoje Zirojević prilikom najave odlaska u Japan, točnije u Tokio, Osaku i Okinawu. Njegove su se riječi obistinile i oduševile iznimno velik broj gostiju, posjetitelja promotivnih događanja koje su u zemlji izlazećeg sunca organizirale vodeće domaće tvrtke u prehrambenom i turističkom sektoru – Podravka i Uniline.
Spomenimo da je ova akcija Podravke i Unilinea samo jedna u nizu aktivnosti kojom se zajednički djeluje na tržištima diljem svijeta. Ugovor o suradnji između ove dvije tvrtke potpisan je sredinom studenog s ciljem zajedničkog nastupa na ključnim tržištima.
Značaj suradnje leži u potencijalnim sinergijskim učincima, a zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale širi se ponuda, ali i povećavaju rezultati prodaje.
Koristeći raspoložive resurse, oba sudionika suradnje putem marketinških i prodajnih aktivnosti plasiraju proizvode te iste etabliraju i pozicioniraju diljem međunarodnih tržišta. Suradnja je u vrlo kratkom roku dovela do pomaka u kontekstu brandiranja i pozicioniranja Podravkinih proizvoda, ali i Unilineovih produkata na razini receptivnog poslovanja.
Posljednjih godina, tamošnje tržište pokazuje sve veći interes za posjetom Hrvatskoj i upoznavanju svih prednosti koje naša destinacija nudi. Da je Hrvatska i te kako cijenjena, pokazuju i reakcije japanskih turističkih stručnjaka koji u nadolazećem periodu predviđaju dodatni rast prodaje aranžmana za Hrvatsku.