Podravka je dobila još jedno u nizu vrijednih priznanja, ovaj put u kategoriji juha. Podravka juhama pripala je nagrada „Trusted Brand 2010“.Tako su odlučili čitatelji časopisa Reader’s Digest Hrvatske koji su tijekom svibnja i lipnja ocjenjivali robne marke kojima najviše vjeruju.
Svaku robnu marku u pojedinoj kategoriji čitatelji su isticali sami dajući ocjene od jedan do pet njenoj kvaliteti, izgledu, upotrebljivosti i primjerenosti cijene. U anketama je navedeno sedam proizvoda, a najviše povjerenja ukazano je juhama Podravke za koje se odlučilo čak 76,3% ispitanika, dok je prosječna ocjena Podravka juha ocijenjena s visokih 4,3.
Nakon Lino dječje hrane i Vegete to je treći Podravkin brand koji je osvojio ovu nagradu potrošača što potvrđuje visoku kvalitetu, sigurnost i pouzdanost proizvoda kompanije sa srcem.
Podravka je razvoj i proizvodnju jušnih koncentrata započela još sredinom ’50-ih godina prošlog stoljeća i od tada je u ovoj kategoriji razvila niz bistrih, krem, dječjih, regionalnih i instant juha koje se osim u Hrvatskoj prodaju i u drugim zemljama. Podravka juhe karakterizira jednostavnost i univerzalnost pripreme, kvaliteta i praktičnost.
Inače istraživanje Trusted Brand jedno je od najvećih europskih istraživanja potrošača prema proizvodima i robi široke potrošnje, a časopis Riders’s Digest ga organizira od 2001. godine. U tu aktivnost uključilo se 16 zemalja, među kojima je od 2007. godine i Hrvatska. U našoj zemlji istraživanje podržava Hrvatska gospodarska komora, dok za objektivnost podataka jamči agencija za istraživanje tržišta i medija Mediana Fides.