Podravkin najpoznatiji brend Vegeta ponovno je zasukala rukave i osmislila nešto novo. Povodom Međunarodnog dana žena, Vegeta BIO stiže u posebnom, limitiranom izdanju. Točnije, u posebno osmišljenoj ambalaži koja služi kao praktični savjetnik za ravnopravnu raspodjelu kućanskih poslova.
Nastavak je to suradnje s agencijom Bruketa&Žinić&Grey, koja je prošle godine rezultirala prestižnom nagradom Red Dot Best of the Best za dizajn Vegeta&Spirulina ambalaže.
– Ovo posebno izdanje Vegete BIO ujedno je i podsjetnik na najvažniju osobu u Podravkinoj povijesti, profesoricu Zlatu Bartl. Vegeta je izumljena prije 65 godina, u vremenu kada su se žene još uvijek borile za svoju ekonomsku neovisnost. Profesorica Bartl sa svojim je timom tada predstavila proizvod koji će ženama diljem svijeta olakšati teret brige o kućanstvu, smanjujući vrijeme koje su provodile u kuhinji. Od tada pa sve do danas, Vegeta je neizostavni dio svakog kućanstva, koji se kroz godine našao na više od šezdeset tržišta diljem svijeta – kažu iz naše kompanije.
Kako dodaju, limitirano izdanje Vegete BIO odaje počast svom podrijetlu i vizionarki zaslužnoj za njeno stvaranje. Istovremeno, nastavlja podizati svijest o važnosti ravnopravnosti spolova. Novo pakiranje Vegete BIO poručuje kako sve ima bolji okus s Vegetom pa čak i ravnopravna raspodjela kućanskih poslova. Na pakiranju se, stoga, mogu pronaći savjeti o raznim mogućnostima pomoći u vlastitu kućanstvu, bilo da se radi o iznošenju smeća ili pripremi jednostavnih jela. Također, skeniranjem QR koda, koji vodi na web stranicu, mogu se preuzeti i jednostavni recepti sa službenog TikTok profila Vegete.
– Ovo limitirano izdanje Vegete BIO dijelit će se 8. ožujka, na Međunarodni dan žena, a uz kupnju bilo kojeg proizvoda iz asortimana Vegeta dodataka (univerzali, specijali, monozačini), u poslovnici Super Konzuma na Radničkoj cesti u Zagrebu te sljedećeg petka, 15. ožujka, u Intersparu na Radničkoj cesti u Koprivnici – poručuju iz Podravke.