Podravka obilježava 50 godina poslovanja na velikom tržištu Rusije. Povijest i rezultati poslovanja Podravke na ruskom tržištu predstavljeni su danas na konferenciji za medije u Moskvi. Danas su Podravkini proizvodi dostupni širom Ruske federacije – od Kalinjingrada do Dalekog istoka
Regija Rusija, ZND i Baltik, u devet mjeseci 2016. godine ostvarili su najveći rast unutar Podravka Grupe. Ukupna prodaja Podravke, hrana i lijekovi, na ruskom tržištu u ovom periodu iznose 23,5 milijuna eura, što je rast 55,2 posto u odnosu na godinu ranije. Podravka je tijekom 2016. godine prodala više od 30 milijuna komada svojih proizvoda na tržištu Rusije.
– Tijekom posljednjih pet godina imamo kontinuirani trend rasta koji je najviše došao do izražaja s osnivanjem vlastitog poduzeća u 2014. godini kada smo počeli potpisivati direktne ugovore s maloprodajnim lancima i distributerima, što nam je omogućilo i širenje asortimana i penetraciju u sve dijelove Ruske federacije. Sukladno tome, od 2014. godine udvostručili smo rast na ruskom tržištu unatoč sankcijama, devalvaciji rublje i drugim nepovoljnim okolnostima – istaknuo je Damir Perlok, potpredsjednik Podravke za Regiju Rusija i CIS.
Predsjednik Uprave Podravke, Zvonimir Mršić rekao je da je cilj Podravke je u narednih 5 godina rasti na međunarodnim tržištima, kako organski, tako i kroz strateška partnerstva s lokalnim kompanijama na tržištu.
– Rusiju gledamo kao glavno tržište za daljnji rast i razvoj koristeći oba modela, a očekujemo dvoznamenkaste stope rasta. Rusko tržište je postalo prvo Podravkino izvozno tržište još daleke 1967. Od tada se puno toga promijenilo, no u globalnoj strategiji kompanijerusko tržište je vodeće u smislu rasta i mogućnosti razvoja – zaključio je on.
Podravka danas izvozi u više od 60 zemalja, ima 15 vlastitih kompanija na različitim tržištima, 12 filijala, vlastitu distribuciju u 9 zemalja i 17 pogodna za proizvodnju u 4 zemlje. Sveukupno zapošljava 6200 ljudi, dok je u kompaniji Podravka Rusija trenutno zaposleno 27 djelatnika.