Podravka je predstavila jedinstvenu edukativnu kampanju Okusi za sve jezike čiji je pokrovitelj Ministarstvo vanjskih i europskih poslova.
Njome Podravka svoje potrošače daruje tečajem stranog jezika po izboru, a nude se engleski, njemački, francuski ili talijanski jezik. Važno je istaknuti da nije riječ o nagradnoj igri jer svaki kupac Podravkinih proizvoda osvaja tečaj kupnjom bilo kojih Podravkinih proizvoda u ukupnoj vrijednosti od 100 kuna, i to od 10.5. do 30.6.2013. godine. Potom Podravki trebaju poslati račun i mail adresu na koju će dobiti jedinstveni kod za pristup online-tečaju jezika Škole stranih jezika Lingua grupa, stupnja koji odgovara njihovu predznanju (od A1 do C2) u trajanju od 60 sati, a planira se i online-polaganje certificiranog ispita. Cilj je kampanje potaknuti građane na učenje stranih jezika, čime se želi dati i doprinos ulasku Hrvatske u Europsku uniju.
-Građanima želimo pružiti nova znanja i razvoj stvaranja svijesti o potrebi permanentnog obrazovanja, a strani jezici jedna su od razina kompetitivnosti. Zahvaljujem partnerima jer činimo veliki iskorak potičući građane da oplemene sebe. Vjerujem da će Vegeta kao najjači hrvatski brend osigurati da potrošači Podravkinih proizvoda, a to su zasigurno svi građani, uživaju u jelima – rekao je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke. Prva potpredsjednica Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić obratila se u ime Ministarstva vanjskih i europskih poslova koje je ujedno i pokrovitelj kampanje, a o modelu učenja stranih jezika govorila je Ivana Todorić Lieli, direktorica škole za strane jezike Lingua grupa, partnera Podravkine kampanje. Kampanju je podržao i poznati hrvatski kantautor Zlatan Stipišić Gibonni koji je nedavno izdao novi album 20th Century Man na engleskom jeziku, kojim se trenutno predstavlja i europskoj publici.