Uprava Podravke donijela je odluku o tehnološkoj modernizaciji procesa proizvodnje i pakiranja začinskih kocki (bujona). Riječ je o ulaganju vrijednom devet milijuna kuna koje će omogućiti podizanje ukupnih kapaciteta proizvodnje navedene kategorije proizvoda za gotovo dvostruko čime će se iskoristiti potencijal daljnjeg rasta na brojnim tržištima.
Nova proizvodnja linija omogućit će daljnji razvoj asortimana, a ujedno omogućuje inovacije u pakiranjima. Podravkine začinske kocke prodaju se na tridesetak tržišta diljem svijeta te na godišnjoj razini ostvaruju prihod od prodaje od preko 30 milijuna kuna.
Pored najznačajnijeg domaćeg tržišta, lansiranjem Vegeta Natur kocki posljednjih godina ostvaren je iskorak na tržištima Srednje Europe, s naglaskom na tržište Poljske. Pored toga, vrijedi istaknuti kako je Podravka s istom linijom proizvoda prisutna i na tržištu Australije, odnedavno i na policama Woolworth’sa, jednog od najvećih trgovačkih lanaca na tom tržištu.