Podravka je pravim vizualnim spektaklom poželjela sreću „Medvjedima” uz postavljanje novog medveščakovog dresa u mega izdanju na zagrebački hotel Panoramu. S obzirom da su karte za prvu ovosezonsku utakmicu rasprodane velikom brzinom, Podravka je odlučila najvjernije navijače „Sektora B”, ali i „Medvjede” koje čeka duga ledena borba, nagraditi i na prigodan način pozdraviti. O važnosti njihove prve utakmice u KHL ligi govori i činjenica da su u Zagreb stigli novinari iz najvažnijih ruskih sportskih redakcija.
Neposredno prije prve ovosezonske utakmice, na kojoj je Medveščak zaigrao protiv moskovskog CSKA u Ledenoj dvorani Doma sportova i ostvario veliku pobjedu od 7 prema 1 u svojoj prvoj utakmici u jednoj od najjačih liga svijeta – KHL, Podravka je odlučila, mega dresom veličine 500 m2, uputiti pozdrav zagrebačkim „Medvjedima” i njihovima navijačima. Kako se KHL liga igra u velikom broju europskih država na novom medveščakovom dresu ističu se Podravka i Vegeta, brandovi koji su dugi niz godina poznati upravo na tim tržištima.
– Osim nedavnim kulinarskim događajem, početak sezone htjeli smo proslaviti i pravim vizualnim spektaklom. Medvjede očekuje velika sezona, a nas borbena atmosfera pa je mega dres bio odličan izbor da im pokažemo našu potporu i poželimo uspjeh, a Sektoru B dobru zabavu. Našim zajedničkim gostima iz Rusije, predstavnicima uglednih sportskih redakcija, htjeli smo na poseban način poželjeti dobrodošlicu pa smo za njih osigurali kušanje naših gastronomskih specijaliteta, ali i posebne Podravkine poklon pakete s proizvodima s kojima smo prisutni na ruskom tržištu – rekla je direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap.
Podsjetimo, ulaskom Medveščaka u jednu od najjačih liga na svijetu – KHL, Podravka se odlučila na partnersku suradnju s „Medvjedima”. Podravkina strateška tržišta su, osim Hrvatske, zemlje jugoistočne, srednje i istočne Europe na kojima Podravka ima jasnu strategiju, a to je ostvarenje rasta u kategorijama proizvoda s kojima je prisutna na tim tržištima. Prisutnost Podravkinih marki proizvoda upravo u državama ove hokejaške lige izvrsna je prilika za zajedničku promociju hrvatskog sporta, gospodarstva i turizma.
{vsig}vijesti/09-2013/medvescak{/vsig}