-1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Podravkin vizualni spektakl – postavljen novi Medveščakov dres u mega izdanju
P

Ne propustite

Podravka je pravim vizualnim spektaklom poželjela sreću „Medvjedima” uz postavljanje novog medveščakovog dresa u mega izdanju na zagrebački hotel Panoramu. S obzirom da su karte za prvu ovosezonsku utakmicu rasprodane velikom brzinom, Podravka je odlučila najvjernije navijače „Sektora B”, ali i „Medvjede” koje čeka duga ledena borba, nagraditi i na prigodan način pozdraviti. O važnosti njihove prve utakmice u KHL ligi govori i činjenica da su u Zagreb stigli novinari iz najvažnijih ruskih sportskih redakcija.

Neposredno prije prve ovosezonske utakmice, na kojoj je Medveščak zaigrao protiv moskovskog CSKA u Ledenoj dvorani Doma sportova i ostvario veliku pobjedu od 7 prema 1 u svojoj prvoj utakmici u jednoj od najjačih liga svijeta – KHL, Podravka je odlučila, mega dresom veličine 500 m2, uputiti pozdrav zagrebačkim „Medvjedima” i njihovima navijačima. Kako se KHL liga igra u velikom broju europskih država na novom medveščakovom dresu ističu se Podravka i Vegeta, brandovi koji su dugi niz godina poznati upravo na tim tržištima.

– Osim nedavnim kulinarskim događajem, početak sezone htjeli smo proslaviti i pravim vizualnim spektaklom. Medvjede očekuje velika sezona, a nas borbena atmosfera pa je mega dres bio odličan izbor da im pokažemo našu potporu i poželimo uspjeh, a Sektoru B dobru zabavu. Našim zajedničkim gostima iz Rusije, predstavnicima uglednih sportskih redakcija, htjeli smo na poseban način poželjeti dobrodošlicu pa smo za njih osigurali kušanje naših gastronomskih specijaliteta, ali i posebne Podravkine poklon pakete s proizvodima s kojima smo prisutni na ruskom tržištu – rekla je direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap.

Podsjetimo, ulaskom Medveščaka u jednu od najjačih liga na svijetu – KHL, Podravka se odlučila na partnersku suradnju s „Medvjedima”. Podravkina strateška tržišta su, osim Hrvatske, zemlje jugoistočne, srednje i istočne Europe na kojima Podravka ima jasnu strategiju, a to je ostvarenje rasta u kategorijama proizvoda s kojima je prisutna na tim tržištima. Prisutnost Podravkinih marki proizvoda upravo u državama ove hokejaške lige izvrsna je prilika za zajedničku promociju hrvatskog sporta, gospodarstva i turizma.

{vsig}vijesti/09-2013/medvescak{/vsig}

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×