U devet mjeseci 2011. godine ostvarena neto dobit Grupe Podravka iznosi 100,4 milijuna kuna što predstavlja rast od čak 22% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Ukupna prodaja iznosila je 2.690,3 milijuna kuna što je rast od 4% u odnosu na promatrano lanjsko razdoblje, priopćeno je u petak iz Korporativnih komunikacija Podravke.
Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 2.132,2 milijuna kuna, odnosno raste 3%, dok je prodaja SPP-a Farmaceutike iznosila 558,1 milijun kuna, što je porast od 8% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Unatoč krizi koja je i dalje prisutna u Hrvatskoj, a rezultat koje je slabija kupovna moć, Podravkini brandovi i dalje drže čvrsto svoje pozicije na tržištu. Valja naglasiti kako sva Podravkina tržišta bilježe značajan rast prodaje, a najveći apsolutni porast bilježe tržišta Jugoistočne Europe (8%), Srednje (6%), Zapadne Europe (4%) te Istočne Europe (10%).
Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka bilježi porast od 21%, dok operativna marža (EBIT marža) iznosi 7,2%. Istodobno, ukupna vrijednost kapitalnih ulaganja i to u modernizaciju proizvodnje te proširenje postojećih kapaciteta u devet mjeseci 2011. iznosila je 68,5 milijuna kuna.
U povodu objave rezultata poslovanja za devet mjeseci ove godine predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković rekao je:
– Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima koji su, unatoč krizi koja nas nažalost još okružuje, jedni od najboljih u novijoj Podravkinoj povijesti. Iznimno mi je drago da Podravka ide naprijed, čvrsto gradi dobre tržišne pozicije s posebnim naglaskom na inozemna tržišta gdje su naše marke proizvoda postale dobro poznate i prihvaćene od strane potrošača – kazao je Vitković.
Detaljnije informacije o rezultatima poslovanja Grupe Podravka za prvih devet mjeseci 2011. možete pronaći na Internet stranicama Podravke d.d. pod Investitori / Financijska izvješća / Objave poslovnih rezultata.