Neto dobit Grupe Podravka za prvi kvartal iznosi 25,8 milijuna kuna uz rast prodaje od 2% u odnosu na lan, priopćeno je iz koprivničke kompanije.
Ostvarena neto dobit Grupe Podravka iznosi 25,8 milijuna HRK što je porast od 239% u odnosu na lani.
Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 797,1 milijuna HRK i veći su za 2% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Rast prodaje zabilježila su oba Podravkina poslovna područja, Prehrana i pića, te Farmaceutika.
Prodaja SPP Prehrana i pića iznosila je 636,2 milijuna HRK što predstavlja porast prodaje od 2% u usporedbi s istim razdobljem 2010. godine.
Valja napomenuti kako će već uobičajeno visoka prodaja tijekom Uskrsa u ovoj godinu ući u drugi kvartal, a ne u prvi kvartal kao što je to bilo lani.
Prodaja SPP Farmaceutike, iznosila je 160,9 milijuna HRK i u odnosu na isto lanjsko razdoblje zabilježila porast prodaje od 3%.
Sva inozemna tržišta ostvaruju porast prodaje te je porastao relativni udio inozemnih tržišta u ukupnoj prodaji na 56,8%.
Operativna dobit porasla je za 48% što je rezultiralo značajnim porastom EBIT marže na razinu od 5,4%.
Detaljnije informacije o rezultatima poslovanja Grupe Podravka za prvi kvartal 2011. možete pronaći na Internet stranicama Podravke d.d. pod Investitori / Financijska izvješća / Objave poslovnih rezultata.