Asortiman proizvoda Podravkine sjeckane rajčice i pelata osvojio je priznanje proizvoda godine na tržištu Poljske – “Produkt Roku 2009”., priopćeno je iz koprivničke kompanije. “Produkt Roku” je neovisno istraživanje u kojem, isključivo potrošači koji su isprobali neki proizvod, mogu dati ocjenu njegove kvalitete, izgleda i upotrebljivosti.
Dizajn proizvoda, kao i brand pod čijim se imenom proizvodi, važni su faktori prilikom izbora proizvoda kod kupovine. Proizvodi od rajčice pod markom Podravka visoke su kvalitete, u prepoznatljivoj ambalaži i cjenovno konkurentni, što su i sami potrošači prepoznali, izdvojivši Podravkinu rajčicu iznad konkurencije.
Podravkina sjeckana rajčica na tržištu Poljske prisutna je od 2006. godine, dok su pelati novi proizvod na tom tržištu. Ovom nagradom još jednom je potvrđen status najprodavanijeg novog proizvoda u kategoriji i poznatost marke Podravka na tržištu Poljske.
Osvajanjem ovog priznanja Podravka dobiva pravo apliciranja znaka “Produkt Roku” na ambalažu proizvoda i korištenja u oglašavanju.