Kuhinja će se koristiti za pripremu doručka i užina te za odvijanje kulinarskih radionica za djecu i njihove roditelje, koje smo dosad imali s Udrugom volontera Rad na dar i Vedranom Begom – ispričao nam je Milivoj Androlić.
U sklopu humanitarne akcije Reci DA! koju već dvije godine zajednički provode tvrtke P&G i Lidl Hrvatska, dosad je prikupljeno oko tristo tisuća kuna i uređeno sedam dječjih domova.
U njenom trećem valu uređivat će se još tri centra za pružanje usluga u zajednici, između ostalog i koprivničko Svitanje.
Početak trećeg vala akcije obilježen je druženjem s djecom u Centru Kuća sretnih ciglica u Slavonskom Brodu, gdje će se uređivati spavaonice i dnevni boravci. U koprivničkom Svitanju iz sredstava donacije obnovit će se kuhinja, a u karlovačkom Centru dječje sobe i zajednički prostori.
– Kuća sretnih ciglica i svojim nazivom simbolički označava sve naše napore koje u protekle dvije godine provodimo s ciljem obnove 12 dječjih domova. Putem humanitarne akcije Reci DA! upoznali smo probleme i izazove s kojima se susreću djeca i djelatnici domova, te možemo reći da je bilo iznimno emotivnih trenutaka za sve nas – izjavio je Srđan Lisac, član Uprave P&G-ja za Hrvatsku.
U 12 dječjih domova odnosno centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska, smješteno je 351 dijete, a za 431 dijete pružaju se usluge boravka ili organiziranog stanovanja.
– Planiramo obnoviti čajnu kuhinju i blagovaonicu po mjeri i opremiti ju suvremenim aparatima kako bi se podigla funkcionalnost i kvaliteta usluga Centra. Kuhinja će se koristiti za pripremu doručka i užina te za odvijanje kulinarskih radionica za djecu i njihove roditelje, koje smo dosad imali s Udrugom volontera Rad na dar i Vedranom Begom – ispričao nam je Milivoj Androlić, ravnatelj koprivničkog Centra Svitanje.
Treći dio humanitarne akcije „Reci DA“ u svim trgovinama Lidla trajat će do 2. listopada, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Koprivnici, Slavonskom Brodu i Karlovcu.
Potporu projektu pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih čije smjernice idu prema osnaživanju bioloških obitelji, razvoju udomiteljstva u zajednici te deinstitucionalizaciji kad je riječ o zbrinjavanju djece.
Među istaknutim proizvodima kupnjom kojih ćete pružiti podršku akciji su Ariel, Lenor, Jar, Always, Head&Shoulders, Pantene, Gillette i Old Spice.