9.2 C
Koprivnica
Četvrtak, 28. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Počeo Europski tjedan kretanja
P

Ne propustite

090916mtk-mPrezentacijama i promocijama u vrtićima i osnovnim školama danas je u Koprivnici poćeo Europski tjedan kretanja.

Moto ovogodišnjeg ETK-a je «Kako poboljšati klimu u gradovima», pa će se tijekom narednog tjedna danima kretanja i zdravlja, zelenih površina, bicikla i biciklizma, danom planiranja održivog prometa i razumnom korištenju automobila i slično pokazati kako u praksi poboljšati životni okoliš. Jedan dan će biti posvećen gradu kao mjestu okupljanja i kupovanja, a posljednjeg dana ETK-a, u utorak, središte Koprivnice bit će zatvoreno za promet.

090916mtk1-m– Od osam do 16 sati automobilima se neće moći do Zrinskog i dijela Florijanskog trga, zatim u Generalićevu, Svilarsku, Frankopansku i Sokolsku ulicu te dio ulice Đure Estera do Trga Leandera Brozovića. Ovo je osmi Europski tjedan kretanja, u koji je ukljućeno oko 1500 gradova, od kojih 20 hrvatskih. U ETK-u će sudjelovati 50-ak tvrtki, udruga, institucija i slično, odnosno više od 3000 građana, pa tako, primjerice, u akciji «Na posao bez automobila» sudjeluju Podravka, Carlsberg, Trg, Komunalac, Opća bolnica, Dom zdravlja i drugi – rekla je koordinatorica Europskog tjedna kretanja Helena Nečimović i naglasila da će organiziranje ETK-a koštati manje od 20 tisuća kuna, koliko je osigurano u gradskom proračunu.

U aktivnosti su se prije dva dana potpisivanjem povelje ETK-a uključili i gradonačelnik Zvonimir Mršić s gradskim pročelnicima, čime su ujedno pristali i na tzv. CO2 dijetu, odnosno obavezali su se da će na posao i s posla ići biciklima ili pješke. CO2 dijeta je ujedno poziv svima da što više doprinesu smanjenju ispuštanja CO2 u okoliš i nakon 22. rujna, do kada ETK traje, kazala je Helena Hečimović te dodala da će se nakon akcije izračunati koliko je smanjeno ispuštanje tog štetnog plina.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

U dobrim rukama

Podravka i Lino ambasador Livaković donirali Čokolina u vrijednosti 15.000 eura!

Podravka i njen Lino brend ambasador, naš Vatreni vratar Dominik Livaković ponovno su udružili snage. Ovaj put donirali su...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×