Na jučerašnjoj radionici Kreativnost za poduzetnike i one koji to nisu, polaznici su imali priliku čuti kako koncept kreativnosti doživljava Bojan Koštić, aktivni član kulturne scene koji radi u nekoliko kulturnih udruga na području grada Koprivnice.
U današnje doba, ljudi nemaju izliku za neznanje jer je informacija dostupna uvijek i sad. „Bez učenja nema ni kreativnosti, a bez znatiželje i strasti nema napretka“, objasnio je Bojan. Takozvane kreativne industrije uključuju autorski rad, međutim i u svim ostalim industrijama bi trebala biti prisutna doza kreativnosti kako bi se razvio što kvalitetniji proizvod i stvorio što bolji brand.
– Kreativnost se ne može svrstati u određene ladice, ona je nužna za sve da postanemo bolje osobe – poručio je Bojan Koštić, voditelj radionice.
Sve što znamo je postojalo već i prije, međutim kroz kreativnost spajanja pojmova i različitih ideja ćemo dobiti nove ideje, kao što su to radili neki od velikana filmske i likovne umjetnosti koji su istraživanjem informacija ugradili djeliće puzzle u svoje likove i radove.
I polaznici radionice su imali priliku sudjelovati u kreativnom razmišljanju kroz osmišljavanje poslovnog modela spajanjem dvaju različitih pojmova koje su nasumično dobili. Polaznici su polučili veliku dozu kreativnosti, što je rezultiralo i osmišljenim novim proizvodima, kao što su: snježno pivo i sladoled s okusom pive, glue bag, penapple i drugi.
Radionica je održana 14. veljače u co-working prostoru Poduzetničkog inkubatora.