U Podravkinoj sedmerokatnici danas se okupila cijela uprava Podravke te izrazila veliko zadovoljstvo poslovnim rezultatima za prvih devet mjeseci ove godine.
Svi su pokazatelji značajno poboljšani u odnosu na prošlu godinu; ostvarena je neto dobit od 136,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 17 posto u usporedbi s neto dobiti istog razdoblja prošle godine. Bruto dobit iznosi 1.079,8 milijuna kuna i viša je od istog razdoblja prošle godine za 4 posto, dok je EBITDA porasla za 11 posto i iznosi 271,8 milijuna kuna.
Ipak, ukupna prodaja u prvih devet mjeseci manja je za tri posto nego lani, a kada je riječ o Prehrani i pićima za četiri posto, te je iznosila 2.618,9 milijuna kuna. Tržište Hrvatske i BiH jedino bilježi pad prodaje, dok tržišta jugoistočne Europe rastu, istaknula je Uprava, koja je povećala ulaganja u marketing. Objašnjeno je to prevencijom da pad prodaje ne bude i veći.
– Prodavali smo manje, ali kvalitetnije,i više smo zaradili, istaknuo je predsjednik Uprave Zvonimir Mršić, ističući kako program restrukturiranja, koji je nužnost svake uspješne kompanije, pokazuje rezultate. Povećana je bruto dobit i marža, smanjene su obveze prema dobavljačima, kao i neto dug za 173 milijuna kuna.
– Navedene brojke govore nam kako su poslovne odluke, koje se u kontekstu vremena u kojem se trenutno gospodarstvo nalazi mogu smatrati možda nepopularnima, bile u potpunosti opravdane. Posao još nije završio, nastavljamo s izgradnjom čvrstih temelja kako bismo mogli odgovoriti sve zahtjevnijim tržišnim uvjetima – kazao je Mršić. U tom kontekstu Uprava svoju šansu vidi u dezinvestiranju neprofitabilnih proizvoda i uvođenju novih, ali i pomlađivanju radne snage.
Belupo pak bilježi rast prodaje od jedan posto, te je prodaja iznosila 586,1 milijuna kuna.