Vegeta, kao najpoznatiji i najpopularniji brand Podravke, ovih je dana dobila novo, veliko priznanje. Naime, istraživanje agencije Ipsos Puls pokazalo je da su hrvatski potrošači kao svoj omiljeni brand odabrali upravo ovaj podravkin proizvod.
U žestokoj konkurenciji široke potrošnje, Vegeta je iza sebe ostavila brojne domaće brandove, ali i svjetske gigante poput Coca Cole, Milke, Nivee i mnogih drugih. Time je još jednom dokazano kako Vegeta spada u samu elitu, a to je ujedno i priznanje samoj kompaniji.
– Ovo je izuzetno veliko priznanje jer znamo da ono dolazi od strane samih potrošača koji su pokazali kako je upravo Vegeta brand kojem najviše vjeruju, kojeg najviše prepoznaju, kojeg najviše koriste – naglasila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.
Podsjetimo, Vegeta je krajem prošle godine na eminentnoj Valiconovoj ljestvici snage brandova u regiji rangirana i kao najjači domaći brand za područje koje broji preko 22 milijuna stanovnika, a koje obuhvaća Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju i Kosovo.