2.9 C
Koprivnica
Srijeda, 13. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
neto dobit 310 milijuna kuna

Povijesni uspjeh Podravke, u pandemijskoj godini porušili sve rekorde , M. Dalić: Zahvaljujem svima na radu, znanju i energiji koje su ugradili u ove rezultate
P

Ovi rezultati ostvareni su unatoč pandemiji, zastoju u lancu opskrbe te snažnom rastu ulaznih troškova

Ne propustite

Kao što smo proteklih dana najavljivali, danas je održana sjednica Uprave i Nadzornog odbora Podravke, na kojoj su predstavljeni rezultati poslovanja za 2021. godinu. Godinu u kojoj je Martina Dalić postala predsjednica Uprave.

Prema prvim informacijama Podravka je nastavila s rastom i odličnim rezultatima, štoviše, lani su ostvareni najbolji poslovni rezultati u povijesti kompanije. Unatoč pandemiji, zastoju u lancu opskrbe te snažnom rastu ulaznih troškova.

Tako je Podravka u 2021. godini ostvarila prihode od prodaje u iznosu nešto većem od 4,6 milijardi kuna te neto dobit od 309,2 milijuna. U odnosu na godinu prije, prihodi od prodaje rasli su 2,8%, a dobit 24,2%. Prihodi od prodaje rasli su u oba poslovna segmenata Grupe Podravka, Prehrani i Farmaceutici, pri čemu su vlastiti brendovi ostvarili rast prihoda od 94,8 milijuna kuna, odnosno 2,3%.

Belupo najbolje poslovao na tržištu Rusije, BiH i Slovačke

– Segment Prehrane ostvario je prošle godine 3,6 milijardi kuna prihoda od prodaje, odnosno 74,2 milijuna kuna ili 2,1% više nego u prethodnoj godini, a ono što vrijedi istaknuti je značajan rast izvoza na svim regijama u odnosu na 2019., gdje se posebno ističu Internacionalna tržišta s rastom od 8,6% ili 89,1 milijun kuna. Na ovaj je način, tijekom pandemije, Podravka učvrstila svoju izvoznu poziciju – stoji u Podravkinom priopćenju.

Segment Farmaceutike također je u rastu // Foto: Matija Gudlin

Rast od 5,5 posto bilježi se i u segmentu Farmaceutike, koji je lani ostvario malo više od milijarde kuna prihoda od prodaje.

– Lijekovi na recept ostvarili su rast od 31,2 milijuna kuna, ponajviše zbog rasta dermatoloških lijekova, a najbolje rezultate zabilježili su na tržištu Rusije, BiH te Slovačke. Istodobno je Bezreceptni program prihode od prodaje povećao za 3,4 milijuna kuna, kao rezultat rasta potkategorije prirodnih proizvoda na hrvatskom tržištu – pišu iz Podravke.

U regiji Adria apsolutni rast

Kada su regije u pitanju, najveći apsolutni rast zabilježen je u regiji Adria, i to u iznosu od 107 milijuna kuna. Istočna Europa rasla je za 13,3 milijuna kuna, a Zapadna Europa i prekooceanske zemlje za 7,5 milijuna kuna.

Ovim rezultatima zadovoljna je i predsjednica Uprave Martina Dalić.

– Prošla je godina, usprkos nastavku pandemije i snažnom rastu ulaznih troškova, bila izvrsna, ne samo zbog odličnih rezultata već i drugih važnih poslovnih iskoraka. Posebno smo zadovoljni što smo ovakve rezultate ostvarili bez efekta povećanja cijena naših proizvoda jer smo rast cijena sirovina apsorbirali kroz unutarnje rezerve. Zahvaljujem svim radnicima Podravke na radu, znanju i energiji koje su ugradili u ove rezultate. Zajedno sa svim investicijskim i razvojnim aktivnostima koje smo pokrenuli, upravo naši rezultati potvrđuju ispravnost i utemeljenost naših ambicija za daljnji rast i razvoj Podravke te njezine transformacije u istinsku hrvatsku multinacionalnu kompaniju – poručila je prva žena kompanije.

U trajno povećanje primanja radnika uložili 21 milijun kuna

Podravka je prošle godine u trajno povećanje primanja radnika, posebice onih s najnižim plaćama, uložila 21 milijun kuna, a radnicima su isplaćene i jednokratne nagrade za uspješno poslovanje te je donesena odluka o investicijskom ulaganju u klimatizaciju i ventilaciju proizvodnih pogona u Koprivnici i Varaždinu, što pridonosi poboljšanju radnih uvjeta. S povećanjem primanja kompanija je nastavila i ove godine ulaganjem dodatnih 35 milijuna kuna.

Započeta je rekonstrukcija poslovne zgrade, koja nije obnavljana više od 40 godina,
obuhvaća modernizaciju, uz energetsku i informatičku obnovu, vrijedne 87,8 milijuna
kuna te bi trebala biti dovršena u srpnju 2022. Gradnja novog logističko-distributivnog
centra u koprivničkoj poslovnoj zoni Danica trebala bi pak započeti najesen, nakon dovršetka započetih pripremnih radnji – kompletiranja tehničke dokumentacije i pribavljanja svih potrebnih dozvola.

– Osim ulaganja u vlastite radnike i uvjete rada, Grupa Podravka ne zaboravlja ni zajednicu u kojoj djeluje, svjesna svoje važne društveno odgovorne uloge. Tako je i u
prošloj godini nastavila pomagati različitim segmentima društva: stanovnicima i
ustanovama s potresom pogođenih područja, zdravstvenom sustavu pogođenom
pandemijom bolesti COVID-19, obiteljima slabijeg imovinskog statusa te najranjivijima
i najmlađim članovima zajednice – zaključuju iz Podravke.

 

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

u petak

Moj Lumini dan i Baby Center u petak vam daruju 20% popusta

U petak 15.11. Lumini centar pripremio je poseban dan za vas - prepun zabave za cijelu obitelj! Moj Lumini dan...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×