Prema istraživanju, samo 2% građana zna da je pušača tri puta manje od nepušača, a 50% pušača nije nimalo motivirano prestati pušiti. U novoj javnozdravstvenoj kampanji građanima će se omogućiti podrška u prestanku pušenja. Do Svjetskog dana nepušenja, 31. svibnja svi mogu postati bivši.
Na Hrvatski dan nepušenja i prvi dan Korizme 9. ožujka, počinje nacionalna javno-zdravstvena kampanja „Bivše i bivši-prekid koji se pamti“ kojoj je glavni cilj stvoriti pozitivno stajalište građana da je moguće prestati pušiti i stvaranja suportivnog socijalnog okruženja za sve pušače koji žele prestati pušiti. Tijekom kampanje svi bivši pušači i oni koji žele prestati pušiti moći će se snimiti svoje kratke izjave o načinima, pomoći ili poteškoćama u prestanku pušenja na video kioscima na glavnim trgovima Zagreba, Splita, Osijeka i Rijeke. Također će biti omogućeno izravno stavljanje video sadržaja na internet stranice kampanje, www.bivsi.hr.
Na toj internetskoj stranici moći se vidjeti snimljeni spotovi, glasati za najduhovitiji prekid, a moći će se koristiti kalkulatorom kako bi pušači mogli izračunati koliko novaca troše na cigarete. Putem stranice www.bivsi.hr moći ćete odrediti koji ste tip pušača, naći korisne savjete o prestanku pušenja te podijeliti svoja iskustva sa svima koji su odlučili postati „bivši“.
Svaka objavljena video izjava automatski će uključiti „bivšega ili bivšu“ u nagradnu igru koja će završiti 31. svibnja 2011.g. (na Svjetski dan nepušenja), kad će se tijekom završnog događaja na Trgu Petra Preradovića u Zagrebu izvlačiti dobitnici nagradne igre. Predviđene nagrade su tri vikend aranžmana (dva noćenja s doručkom za dvije osobe) u Novi Hotels & Spa Resort.