Zoran Milanović u prva je dva kruga potrošio 215.000 eura, a Dragan Primorac čak 854.000 eura, izvijestili su u GONG-u (Građani organizirano nadgledaju glasanje op.a.).
Milanović je prijavio da je tijekom kampanje primio samo 15 donacija u ukupnom iznosu od 15.400 eura. Pojedinačno najviše dao mu je mladi Kristijan Bodružić, njemački SPD-ovac koji je sličnim iznosom (3981 euru) donirao i SDP-ovu kampanju na Parlamentarnim izborima, te od Stefana Vlahovića, počasnog konzula Republike Hrvatske u Kalinjingradu u Rusiji.
Primorac, s druge strane, ima čak 637 donacija ukupne vrijednosti 387.500 eura. Primorčeva prosječna donacija duplo je manja po donatoru, navodi se.
Također, ističu u GONG-u kako su najveći donatori križevački Radnik (20.000 eura), Agro-steel (10.000) te Radnikove tvrtke kćeri Bistra, Hidroing i Hidroregulacija (po 10.000 eura).
Primorac je pojedinačno najviše potrošio na promociju, oglašavanje na televiziji i to Real grupi za 200.000 eura. Za oglašavanje na javnom prostoru tvrtki Diskurs platio je 111.400 eura. Milanović je najviše, 74.000, potrošio na društvene mreže.
Drugi krug, podsjećamo, u sljedeću je nedjelju 12. siječnja. Birališta se otvaraju u 7 ujutro i otvorena su do 19 sati.