Renault je pokazao svojeg aduta kojeg će predstaviti posjetiteljima Ženevskog sajma uz novi SUV Kadjar.
Clio RS 220 Trophy u odnosu na aktualni Clio RS Monaco GP donosi dodatnih 20 KS i 20 Nm okretnog momenta, ali i još neke novosti kao što su brži automatski EDC mjenjač s dvostrukom spojkom te čvršća i niža šasija. Clio RS Trophy iz svojeg poznatog 2.0 litrenog agregata crpi 220 KS i 260, odnosno 280 Nm okretnog momenta pri višim brzinama. Za 20 konja više i veći okretni moment u RenaultSport-u su ugradili veći turbo punjač, promijenili mape agregata i povećali usis zraka.
Novi Clio RS sada se vrti do 6.800 o/min. EDC mjenjač uvelike je poboljšan i sada je u normal i sport modu brži za čak 40 posto, a u race modu stupnjeve prijenosa mijenja i 50 posto brže nego u aktualnom modelu. No, nije sve ni u snazi. Trophy nadimak Cliu je donio i niži prednji kraj i to za 20 mm te stražnji za 10. Iako je aktualni model vrlo precizan kod upravljanja, u RenaultSportu tvrde kako su poboljšali upravljanje i još više ukrutili ovjes.
Trophy inačica Clia RS od ‘obične verzije razlikuje se osim po dosad navedenim detaljima i po drugačijoj prednjoj maski i spojleru s Trophy oznakama te 19 colnim RS alu naplacima. Uz mat bijelu s crnim krovom i stražnjim spojlerom, Clio RS 220 Trophy nudit će se još i u bijeloj metalic boji te crvenoj i Trophy žutoj boji.
izvor: auto-info.hr