Na naše je tržište stigao novi Renault Megane koji se može kupiti po početnoj cijeni od 112.900 kn.
Renault obnavlja cijelu obitelj Mégane, koju sad krasi novi dizajnerski izričaj. Obitelji Mégane udahnut je novi život, čime je postala još privlačnija. Opremljena najnovijom Renaultovom opremom i tehnološkim inovacijama, perjanici Renaultove ponude u prvom su planu i dalje udobnost i užitak u vožnji. Ponuda sportskih modela Mégane također je pomlađena. Modeli GT-Line i GT dobili su novi odbojnik, a Mégane R.S. prvi put dolazi s funkcijom R.S. Replay, koja omogućuje da vozačke užitke podijelite s prijateljima.
Mégane preuzima novi identitet marke koji krasi sve nove Renaultove modele. Berline, Coupé i Grandtour dobili su novi odbojnik, nove prednje maske i novi poklopac prtljažnika s velikim Renaultovim logotipom na sjajnoj crnoj podlozi. Nova dnevna svjetla koja se omataju oko bočnih strana daju nov život svim Méganeovim izvedbama. Cjelokupna ponuda izražava svoj karakter jednakim prednjim krajem svih izvedbi, pri čemu je svaka zadržala vlastiti identitet.
Mégane Berline jednako je otmjen i suvremen, Grandtour i dalje krase praktičnost i lijepa karoserija skladnih i fluidnih linija, a Mégane Coupé zadržava privlačne, dinamične linije.
Benzinski motor prelazi na automatski mjenjač
Novi Mégane prvi put nudi šesterostupanjski automatski mjenjač Efficient Dual Clutch (EDC) s benzinskim motorom TCe 130.
Prednosti automatskog mjenjača EDC
Automatski mjenjač EDC spaja udobnost automatskog mjenjača s odzivnosti i štedljivosti ručnog mjenjača. Mjenjač EDC nema papučicu spojke. Komande mjenjača su automatske (PRND) s mogućnošću ručne promjene stupnja prijenosa gore/dolje (+/-). Idealan stupanj prijenosa bira elektronička upravljačka jedinica. Promjene stupnjeva brze su i udobne. Kako bi postigao najbolju učinkovitost i potrošnju goriva, Renault se odlučio za prijenos EDC sa „suhom” dvostrukom spojkom. Mjenjač ima dvije spojke, jednu za neparne stupnjeve (prvu, treću i petu), a drugu za parne stupnjeve (drugu, četvrtu i šestu) i vožnju unatrag. Stupnjevi se biraju s pomoću sinkrona, kao i kod ručnog mjenjača. Sinkronima, kao i spojkama, upravljaju električni pokretači, a njih nadzire upravljačka jedinica.
Novi Mégane kao izvor energije
Konstruirani prema načelu smanjenja obujma nove generacije, svi motori Energy dijele isto načelo: smanjiti potrošnju goriva i ispuštanje CO2, a istodobno pružiti vrhunski užitak u vožnji s pomoću pomno razvijene akustike.
Benzinski motori
Predstavljen u novom Scénicu, Grand Scénicu i Scénicu Xmod, motor Energy TCe 130 sada je dostupan i u Méganeu. Ovaj motor, simbol Renaultove izvrsnosti u konstrukciji motora, pridružuje se motoru Energy 115 u Renualtovoj obnovljenoj paleti benzinskih motora. Ovaj žustar i iznimno uglađen novi motor žestoko ubrzava već od malog broja okretaja pa ga je pravi užitak voziti. No istodobno je na njega vrlo lako zaboraviti, zahvaljujući vrlo tihom radu i nenametljivom i brzom sustavu Stop&Start. Zahvaljujući tehnologiji motora Energy, potrošnja je smanjena za 15 %, čime je ušteda goriva veća za 1 l/100 km u odnosu na prijašnji TCe 130.
Renaultov motor Energy TCe 115 spaja snažne performanse s malom potrošnjom goriva. Aluminijska jedinica obujma 1198 cm3 razvija 115 KS i najveći okretni moment od 190 Nm, što su vrijednosti usporedive s dvolitrenim motorom. Kako 90 % okretnog momenta razvija pri 1500 o/min, a 100 % između 2000 i 4000 o/min, Energy TCe 115 ističe se uglađenim radom i živahnim odzivom na malim okretajima.
Dizelski motori
Energy dCi 130, motor obujma 1598 cm3 iz kojeg razvija 130 KS, najsnažniji je dizelski motor u svojoj klasi. Izdašan okretni moment, od kojeg je 80 % dostupno već pri 1500 o/min, isporučuje se u širokom rasponu okretaja i nudi vozaču neizmjeran užitak za upravljačem. Energy dCi 130 s lakoćom se vrti do 4500 o/min, što je znatno za dizelski motor, i pruža vozačke užitke ravne motoru većeg obujma. Razvijen na temelju motora koje Renault proizvodi za Formulu 1, dCi 130 spaja malu potrošnju goriva sa snažnim performansama.
Motor Energy 1.5 dCi 110, prvi put predstavljen na modelu Mégane Kolekcija 2012, spoj je brojnih visokih tehnologija. Poboljšanja u odnosu na 1.5 dCi temelje se na građi s turbopunjačem; pojedinačno prilagođenim kutevima stošca raspršivanja, smanjenom trenju i drugim tehnologijama prenesenim iz motora Energy dCi 130. Energy dCi 110 smanjuje potrošnju goriva i ispuštanje CO2, a okretni moment povećan je za 20 Nm na 260 Nm, dostupnih od 1750 o/min. Snaga ostaje ista – 110 KS pri 4000 o/min.
Još uglađeniji Mégane R.S.
Vrhunac Méganeove ponude, model R.S., konstruiran je za najveći vozački užitak. Prepun je tehnologije koja pokazuje svu stručnost odjela Renault Sport, uključujući motor 2.0 16V 265, blokirajući diferencijal, neovisnu prednju osovinu i izbor između dviju vrsta šasije: Sport i Cup.
Iako je već otprije bio silno moćan, novi je izgled Méganea R.S. sada još dinamičniji zahvaljujući novom dizajnerskom identitetu marke. Na novom se prtljažniku nalazi povećani Renaultov logotip, naglašen sjajnom crnom pozadinom. Nova prednja svjetla, koja novu liniju čine još privlačnijom, ističu se sjajnim crnim „obrvama”. Svjetla su opremljena lećom, podvučenom „bijelim zarezom”, što pojačava svjetlosni snop i proizvodi vrhunsko osvjetljenje po mraku. U skladu sa stilskim obilježjima ostatka ponude Renault Sport i kao priznanje uspjehu Renaulta u Formuli 1, na novi prednji odbojnik smješten je spojler po uzoru na Formulu 1.
Novi Mégane R.S. sada dolazi i s opremom nadahnutom ograničenom serijom Mégane R.S. Red Bull Racing RB8:
– sjedalima Recaro u kombinaciji kože i tkanine s Renault Sportovim logotipom uvezenim u naslone za glavu
– multimedijskim tabletom Renault R-Link s mogućnošću spajanja na internet s inačicom 2.0 sustava preuzimanja podataka R.S. Monitor, kompatibilnog s novom funkcijom R.S. Replay
– opcionalnim19-inčnim naplatcima crne boje sa sivim rubom i gumama Bridgestone visokih performansi na kojima je Mégane Trophy postavio rekord na Nürburgringu.
A za one koji žele još više eksluzivnosti, opcijski paket F1 Design dolazi s posebnim dijelovima karoserije u crvenoj boji, uključujući prednji spojler po uzoru na Formulu 1, bočne letvice i stražnji spojler.
Motor 2.0T Renault Sport 220 dostupan uz Mégane GT
Novi Mégane GT i GT-Line nude svakodnevnu dozu elegancije i strasti, a dizajn im je obnovljen u skladu s njihovim automobilističkim nasljeđem i linijom GT Renault Sport. Odbojnik je jednak kao i u ostalih inačica modela Mégane, no donji usisnik i bijeli okviri svjetala posebnost su automobila serije GT i GT-Line, baš kao i crne maske prednjih svjetala.
Detaljan cjenik novog Renault Meganea pronađite ovdje, a GT i RS izvedbe ovdje.
izvor: auto-info.hr