Koprivnički Renesansni festival proglašen je za Top događanje u Hrvatskoj u 2015. godini. Prema odluci Hrvatske turističke zajednice, samo 11 priredbi dobilo je taj vrijedni status koji osim javnog priznanja za manifestaciju međunarodnog karaktera donosi i financijsku nagradu.
Turistička zajednica grada Koprivnice, koja desetu godinu za redom organizira Renesansni festival, dobit će tako čak 200.000 kuna bespovratne potpore.
Renesansni festival našao se u društvu dugovječnih turističkih manifestacija s daleko većim marketinškim budžetima poput Riječkog karnevala, 50. Vinkovačkih jeseni ili varaždinskog Špancirfesta, odnosno poznatih glazbenih festivala poput zagrebačkog INmusica, splitske Ultre ili pulskog Dimensions i Outlooka.
– Uvrštavanje Renesansnog festivala u Top događanja u Hrvatskoj ogromno je priznanje Turističkoj zajednici grada, zapravo najveće u njenoj povijesti. Potvrda je da su turistički stručnjaci Hrvatske prepoznali veliku međunarodnu vrijednost manifestacije, autentičnost i bogatstvo njenih sadržaja, kompleksnost organizacije, a posebice činjenicu da ona iz godine u godinu privlači sve veći broj posjetitelja na lokaciju koja praktički nema neko turističko i ambijentalno značenje. Priznanje je to svima koji su deset godina ulagali znanje, vrijeme i silnu energiju u razvoj festivala, a meni je osobito drago da su partneri koje nas prate u projektu poput velikih kompanija kao što su Podravka, Carlsberg, Hartman, Večernji list, Ina i niza malih tvrtki i obrtnika ovime dobili potvrdu da su racionalno uložili svoja sredstva. Grad Koprivnica, čiji su stanovnici objeručke prihvatili ovu manifestaciju i obogaćuju je svojim aktivnim sudjelovanjem, ovime dobiva veliku mogućnost pozitivne promocije i uvrštava se u poželjne turističke destinacije što se ranije nije moglo ni zamisliti – rekao je Renato Labazan, direktor Turističke zajednice grada Koprivnice.
Uz veliku promociju kao jedno od Top događanja u Hrvatskoj, Renesansni festival dobiva i mogućnost dodatnog obogaćivanja ovogodišnje manifestacije, pa bi to moglo privući i dodatni broj posjetitelja u Koprivnicu.
U koprivničkoj Turističkoj zajednici ističu kako je to veliko priznanje jednoj turističko-kulturno-gospodarskoj manifestaciji koja je prije 10 godina krenula praktički s gole ledine, odnosno zapuštenih i zanemarenih gradskih bedema, ali uz puno entuzijazma i veliku kreativnost skupine ljudi koji su željeli stvoriti novi turistički proizvod.