Prije dva dana na društvenoj mreži Facebook osvanula je grupa Koprivnički plac online koju je pokrenulo Gradsko komunalno poduzeće Komunalac Koprivnica.
U samo dva dana grupa je zaživjela, a šarenilo raznih štandova koje inače viđamo hodajući kroz našu gradsku tržnicu, premjestilo se u online svijet.
– Koprivnički plac online mjesto je za sve one koji i u vrijeme kada moramo izbjegavati socijalni kontakt žele jesti domaće, svježe i zdrave namirnice koje se inače prodaju na Gradskoj tržnici u Koprivnici. U grupi Koprivnički plac online potražite dnevnu ponudu naših vrijednih lokalnih poljoprivrednih proizvođača, kao i podatke o tome kako već danas možete uživati u jutros ubranoj salati, mladom luku ili pak svježem siru i vrhnju, namirnicama koje biste inače potražili na placu – piše u opisu grupe.
Proizvođači će tako objavljivati što imaju u ponudi i uz to stavljati pripadajuće cijene, zajedno s brojevima telefona ili adresama te načinom dostave ili preuzimanjem namirnica.
– Iako koprivnički plac ne radi, držimo se zajedno, jedimo domaće i zdravo te umjesto odlaska u trgovinu kupujmo ono što raste u podravskim vrtovima, dvorištima i poljima. Tako pomažemo i našim vrijednim poljoprivrednicima da lakše prebrode ovu krizu u kojoj su se našli zbog zatvaranja tržnica. Pritom vas molimo da se pridržavate svih mjera koje su ovih dana donesene s ciljem smanjenja i sprječavanja širenja koronavirusa – govore administratori grupe.
Osim pridržavanja propisanih Vladinih mjera, postoje naravno i pravila grupe kojih se trebate držati.
– Cijenjeni kupci i prodavači, u ovoj grupi objavljivat ćemo samo oglase u kojima se prodaje voće, povrće, začinsko bilje, flanci, cvijeće i proizvodi životinjskog porijekla. Kako bi stupili u kontakt s proizvođačima, molimo vas da koristite navedene brojeve telefona i adrese jer ćete tako najbrže doći do željenog proizvoda – zaključili su administratori grupe Koprivnički plac online koju možete pronaći OVDJE.
Spomenimo i da tvrtka Kosinus priprema jedinstvenu online platformu koja će okupiti sve lokalne proizvođače, OPG-ove kao, male obrtnike i sve one kojima je potreban kanal kojim mogu jednostavno i brzo doći do kupaca.