Ako vam ime privatne ekipe Scuderia Cameron Glickenhaus ne znači previše, možda će vam podsjećanje na Ferrari P4/5 Competizione pomoći u upoznavanju s ovim timom stručnjaka za prerade i razvoj natjecateljskih automobila.
Do sada su modeli Scuderia Cameron Glickenhaus bili bazirani na Ferrarijevoj tehnologiji, no sljedeći primjerak biti će nešto potpuno drugo. Radi se o SCG003, a prezentacija će biti uskoro u Ženevi nakon koje bi model trebao sudjelovati u utrci „24 sata Nürburgringa” u SPX klasi. Trebao bi se pojaviti u dvije verzije, jednoj samo za korištenje na utrkama (SCG003C – C za Competizione) i drugoj legalnoj za cestovnu upotrebu (SCG003S – S za Stradale).
Postoji nekoliko različitih informacija o agregatu, ali se sve slažu oko obujma od 3.5 litre u V6 konfiguraciji s dva turbopunjača. Najglasnije se šuška o tome kako se radi o Hondinom motoru, no sve će se znati nakon Ženeve. Automobil je inspiriran LMP1/LMP2 prototipovima, a za dizajn se pobrinuo Granstudio iz Torina koji vode Lowie Vermeersch i Goran Popović. Što se tiče inžinjeringa, svoj posao su odradili Podium Engineering i Paolo Catone, otac Peugeota 908 koji je 2009. godine pobijedio na utrci „24 sata Le Mans”. Cijena koja se navodi mogla bi se kretati oko 2.8 milijuna dolara za cestovni model, dok bi trkaći trebao biti još skuplji.
izvor: auto-info.hr