Tijekom posljednjih godina cider je, kao posebna kategorija alkoholnih pića dobivenih fermentacijom soka od jabuke ili kruške, doživio preporod. Ta je tržišna promjena započela u Velikoj Britaniji, gdje je časopis Guardian cider proglasio novim Chardonnayom, što je dovelo do strelovitog rasta prodaje.
U skandinavskim se zemljama prodaja cidera penje i do 10 posto od volumena prodanog piva, što potvrđuje potencijale te novootkrivene kategorije. Slijedivši taj trend, grupacija Carlsberg je u Danskoj i Norveškoj tijekom 2007. lansirala Somersby koji je ubrzo nakon izlaska na oba tržišta postao lider s dvoznamenkastim stopama rasta na godišnjoj razini.
Carlsberg Croatia je među prvim kompanijama Grupacije koja nastavlja trend te svoj portfolio nadograđuje ciderom. Nakon istraživanja hrvatskog tržišta, Somersby cider je pokazao značajan tržišni potencijal. Ujedno, time je Carlsberg Croatia uvela novu kategoriju na domaće tržište.
Somersby je jabučni alkoholni cider u potpunosti spravljen od prirodnih sastojaka, a sadrži jabučno vino i sok od jabuke te šećer i prirodne arome kojima se postižu izbalansirana slatkoća i potpuni okus. Uz 4.7 posto alkohola, 59 kcal na 100 ml i nježne mjehuriće, Somersby je pravo osvježenje. Njegov izvrstan okus do punog izražaja dolazi kada je dobro rashlađen i poslužen u čaši s puno leda.
Somersby je kozmopolitsko piće koje je u vrlo kratkom roku osvojilo sve svjetske metropole, ali i hrvatske gradove. Zbog svojeg je sastava savršeno piće za druženje s prijateljima nakon posla i kasnopopodnevna događanja, ali i idealna osvježavajuća alternativa u svim ostalim prilikama. Somersby su širom svijeta prihvatili mladi urbani ljudi koji su uvijek otvoreni za nove trendove, izazove i promjene.