4.4 C
Koprivnica
Nedjelja, 22. prosinca 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -

Sporni plakati bazena postavljeni diljem grada, HDZ tvrdi da je riječ o predizbornoj kampanji
S

Ne propustite

Sporni jumbo plakati bazena Cerine, koji su se posljednjih dana pojavili na nekoliko lokacija u Koprivnici, izazvali su pravu buru reakcija u medijima, ali kod samih građana. Priopćenjem u vezi plakata jutros se javio i Gradski odbor HDZ-a.

Vlasnik plakata je koprivnička tvrtka Trg d.o.o., koja se velikim djelom financira iz gradskog proračuna, a na njima se nalazi fotografija bazena i novootvorene saune te je sve začinjeno velikom porukom „ja biram provjereno, a ti?”. Upravo ta poruka izaziva svakojake reakcije i mnogi su uvjereni da se ovdje radi o predizbornoj kampanji stranke koja gospodari gradom, ujedno i tvrtkom Trg.

No, direktorica bazena Martina Golčić demantira takva mišljenja te poručuje da plakati nemaju apsolutne nikakve veze s politikom.

– Naša standardna procedura kreiranja slogana, oglašavanja, PR i sl. vodila se isključivo problematikom, kako informirati građane, koji još ne znaju da su na bazenima otvorene saune, da podsjetimo građane da mogu doći na bazene plivati, rekreirati se i korisno provoditi vrijeme. Naši su ciljevi jasni i nemaju nikakve veze s politikom – priopćila je direktorica bazena.

S druge strane, s njezinim se mišljenjem ne slaže prvi čovjek koprivničkog HDZ-a, Ernest Forjan, koji tvrdi da je poruka s plakata vrlo jasna i znakovita.

– I vrapci na grani znaju da Trg kao poduzeće služi samo kao alat onima koji stoje već niz godina iza cijele priče, a to je SDP bulumenta – poručuju HDZ-ovci.

U vezi ove teme, Gradski odbor HDZ-a jutros se javio priopćenjem, koje u cjelosti možete pročitati u nastavku teksta.

KOMENTAR NA PLAKATE „ JA BIRAM PROVJERENO, A TI „

U gradskom proračunu Koprivnice već niz godina sve je prilično netransparentno i ovakvi plakati su samo javni dokaz zašto se gradske tvrtke tako izdašno financiraju novcem građana Koprivnice iz gradskog proračuna. Ispred svih, naravno, prednjači TRG, jedno u nizu gradskih tvrtki koje je osnovano da bi svojim poslovanjem stvaralo dobit i na taj način punilo gradski proračun. Na žalost, ta tvrtka godinama stvara gubitke i financijske dubioze, a za takvo nemarno i neučinkovito poslovanje ne odgovara nikome. S druge pak strane, grad izdvaja minimalna sredstva za, primjerice, koprivnički Poduzetnik koji pozitivno radi i posluje i koji bi trebao biti zamašnjak malog poduzetništva našeg grada.

Zbog svega toga vrlo je interesantan odgovor mjerodavnih iz TRG-a:

– Bazirali smo se na želji da se distanciramo od konkurencije velikom ponudom rekreativnih sadržaja.

Očito imamo u gradu i bližoj okolici barem 10 bazena i sličnih tvrtki koje se bave tom djelatnošću pa pozivaju građane da dođu baš kod njih jer su bolji od ostalih devet. Smiješno, jer i vrapci na grani znaju da TRG kao poduzeće služi samo kao alat onima koji stoje već niz godina iza cijele priče, a to je SDP bulumenta.

U svakom slučaju, poruka s plakata je vrlo jasna i znakovita i ja bih je još malo nadopunio :

– Birajte provjereno i izaberite „NAS” da „NAS” kasnije ne bi provjeravali.

Vjerujem da ovakvo plakatiranje i općenito još jedna u nizu akcija poigravanja s novcem građana Koprivnice je rezultat straha od gubitka izbora od strane SDP-a nakon niza godina uljuljanosti i nedodirljivosti vladavinom Koprivnicom. U svakom slučaju, takva prerana promidžba nije mudra i šalje poruku građanima da su ovce koje, kao što i ovaj slučaj dokazuje, je vrlo lako prevesti žedne preko vode.

Predsjednik Gradskog odbora HDZ –a grada Koprivnice
Ernest Forjan

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

VIDEO Biskup Bože Radoš uoči Božića: Očekujemo Boga, ne dar!

Varaždinski biskup Bože Radoš uputio je vjernicima Varaždinske biskupije ovogodišnju Božićnu čestitku naslovljenu: "Bog praznih ruku". "Čekamo Njega -...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×