Što je narančasto-smeđe, okruglo i spremno za napad? Šalu na stranu, ove godine je s radom započela prva regionalna mobilna oglašivačka mreža – ClickAttack! Krenuvši punom parom u osvajanje regionalnih mobilnih kanala, ClickAttack je u svojoj mreži okupio neke od prominentnih regionalnih medija kao što subusiness.hr, Nacional, dnevnik.hr, Večernji list, 24 sata i ostali.
Ovogodišnja Ideja X u Umagu bila je savršena prilika da se ekipa ClickAttacka uživo predstavi kolegama iz branše. Bilo je teško ne primjetiti ClickAttack štand, zastati i porazgovarati s ClickAttack timom, dok je CEO oglašivačke mreže, Matija Žulj, predstavio djelovanje mreže tijekom kratkog pitcha u subotu, 12.05.2012.
No što je zapravo mobilna oglašivačka mreža i što je tako posebno u ClickAttacku? Odgovor na prvo pitanje je jednostavan: kroz mobilnu oglašivačku mrežu oglašivačima i agencijama je na jednom mjestu dostupan velik broj mobilnih medija. A medijima je omogućen jednostavan kanal kroz koji će bez puno ulaganja i truda monetizirati svoje mobilne medije.
Ostalo nam je još odgovoriti na pitanje: Po čemu je ClickAttack poseban? ClickAttack svima u mreži nudi 100% vidljive oglase na mobilnim uređajima, napredno targetiranje korisnika, jedan-na-jedan odnos s mobilnim korisnicima te čak do 68 puta povisuje učinkovitost oglasnih kampanja.
No ne zaboravimo još jednu od snaga mreže, ClickAttack tim kojeg čine mladi i ambiciozni ljudi, spremni za proboje i inovacije u području mobilnog oglašavanja u regiji.
Više informacija pronađite na ClickAttack internet stranici www.clickattack.com