Studenti su imali priliku natjecati se u idejama za vizualni identitet i komunikacijske strategije Centra za inovacije u hrani Innotech.
Riječ je o zajedničkom projektu Podravke, grada Koprivnice i sveučilišta Sjever. Njegova svrha je izgradnja Centra kompetencija u okviru bivše vojarne u Koprivnici te provođenje projekata razvoja proizvoda i usluga u sektoru prehrane. S namjerom aplikacije na EU fondove iz područja regionalnog razvoja Podravka, Grad i Sveučilište odlučili su osnovati tvrtku Centar za inovacije u hrani INNOTECH d.o.o.
Nagrade najboljim studentskim radovima svečano su uručene u prostorijama Sveučilišta Sjever.
Prvo mjesto u kategoriji vizualnog identiteta osvojio je rad Tomislava Mravčića, druga nagrada pripala je Matiji Županiću a treća Luki Marčecu.
U kategoriji komunikacijske strategije najbolji rad imale su Lucija Kolarić i Tihana Štibuhar, drugo mjesto osvojile su Karmen Bušić, Jelena Lončar, Maja Kristić i Nikolina Krsnik dok su treće mjesto osvojili Nikolina Mišak, Tihomir Bendelja, Mateja Makar, Marija Martan i Maria Mikulić a na četvrtom mjestu je rad tima koji su činili Ines Čiček-Lepoglavec, Antonela Subotičanec, Renato Vuk i Zoran Jurkić.
Ovime je opsežan posao pripreme natječajne dokumentacije, ušao u fazu u kojoj je moguće korištenje vrijednog i dostupnog resursa- studenata i njihove kreativne energije.