Turistička zajednica Dravski Peski ove je godine na natječaj Hrvatske turističke zajednice prijavila nekoliko projekata i ostvarila značajna financiranja.
Ukupno im je odobreno oko 64.700 eura, a za projekt Manifestacije destinacije Dravski Peski dobili su 9900 eura koji se odnosi na sve destinacije na području četiri općine turističke zajednice. Direktor Alen Janći pojasnio je da tu ulaze stand up nastupi, popratni sadržaji od najma pozornice, razglasa do promotivnih materijala i fotografiranja.
– Ovim smo projektom uspjeli uštedjeti svoja sredstva tako da možemo ulagati u marketing manifestacija s ciljem sve većeg broja posjetitelja – kaže Janći.
U outdoor turizmu vide svoju priliku za razvoj. Tako nude rafting Dravom, kanuing, paragliding, quad Safari Podravina i štošta drugo.
Projekt Camino Podravina koji traje već dvije godine nudi pješačenje od Ferdinandovca do Ludbrega i u Podravinu je doveo brojne turiste. Sada žele dodatno uložiti u rutu koja bi nudila sve potrebne informacije.
– Polazna točka je Ferdinandovac i prolazi kroz sve četiri općine. U sklopu tog projekta napravili bismo info table kako bi imali samu kartu područja, brošuru i cijelu kartu Camino Podravina s tiskom. Planirano je oko 2000 komada koji bi se mogli uzeti i na tim kartama će biti obilježeni smještaji, mjesta gdje mogu podići pečate, restorani i sve ono što im treba kako bi najlakše prošli rutu. Tu smo planirali i nabavu bicikala, izrada digitalne turističke rute i budući da su ti neki pečati kod fizičkih osoba onda je to nezgodno pa je plan nabaviti ormariće u kojima bi se držali. U sklopu tog projekta plan je nabaviti osam do 10 prozirnih kajaka koji bi dali drugačiji aspekt doživljaja rijeke Drave. Rafting i kanui i dalje će biti u ponudi, ali ovo je iskorak kod vidljivosti Drave – pojašnjava.
Za projekt Visit Dravski Peski dobili su 15.000 eura koji će se uložiti u marketing u raznim medijima, na specijaliziranim turističkim portalima i emisijama kako bi povećali svoju vidljivost.
Odobreno im je i 20.000 eura za unaprjeđenje pješačke i biciklističke staze.
– Tu ide njihovo označavanje, pametne klupe i čim više sadržaja za bicikle da imaju čim veću ponudu. Onda tu spada smeđa signalizacija, izrada novih biciklističkih karti. Ove godine smo se javili najviše na outdoor jer to najviše prolaze i ljudi zbog toga dolaze i mislimo da će ovo doprinijeti broju turističkih kretanja i noćenja – poručuje Janći.