Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i najbrže rastući lanac s najvećom mrežom prodavaonica, njih gotovo 1100, još jednom je pokazao koliko brine o svojim kupcima. Naime, s ciljem da unaprijedi, ali i pristupačnošću olakša iskustvo kupnje, posebno u vrijeme inflacije, unutar programa vjernosti Studenca te programa preuzetih trgovačkih lanaca Pema i Lonije, kupce očekuje niz akcija i pogodnosti.
U Studencu vjernost nastavlja vrijediti više pa tako u programu vjernosti i istoimenoj
aplikaciji ´MojStudenac´ kupce očekuju brojne pogodnosti poput kupona dobrodošlice od 20% popusta, 7% popusta na svaku kupnju, 10% popusta na ukupnu kupnju u zamjenu za prikupljene bodove, kombo kupona, kupona s popustima te nagradnih natječaja.
Također, u aplikaciji je moguće prelistati i aktualne tjedne kataloge te još jednostavnije pronaći proizvode po povoljnijim cijenama. Uz to, bez obzira na to gdje se nalazili, kupci uvijek mogu pronaći najbližu prodavaonicu Studenca, provjeriti radno vrijeme te obaviti kupnju.
Nadalje, Studenac je učinio i korak bliže kupcima Pema i Lonije koji su nedavno integrirani u Studenac mrežu. Naime, kupci i dalje na lokacijama prodavaonica, koje su kao Lonia ili Pemo prešle u Studenac, mogu koristiti svoje Pemo Club i Lo-Lo kartice i pogodnosti njihovih programa.
Međutim, preuzimanjem ´MojStudenac´ aplikacije postaju dio programa vjernosti
Studenca te mogu uživati I sve pogodnosti tog programa.
Vjernost u Studencu vrijedi više, a orijentiranost na kupce temeljna je vrijednost kompanije.
Upravo je iz tog razloga Studenac svojim dodatnim pogodnostima i prilikama za uštedu
odlučio svim svojim kupcima i dalje osiguravati ugodno iskustvo kupnje.