Internet oglašavanje tj. online oglašavanje sve više postaje prava mala marketinška revolucija u svijetu, pa tako i našoj regiji. Prošle godine su tvrtke na američkom tržištu uložile više novca u online oglašavanje nego u TV reklame. Njihove tvrtke su u internetsku promociju uložile čak 105 milijardi američkih dolara! Istovremeno je za TV reklame bilo namjenjeno “nešto manje” – 98 milijardi američkih dolara. Ova porast za online oglašavanje u odnosu na prethodnu godinu iznosi 12,8%.
Podatke je prikupilo istraživanje američke tvrtka Outsell kojom su obuhvatili preko 1.088 tvrtki koje su 50% namjenjenih sredstava investirali u internet oglašavanje na web portalima, a drugu su polovicu namjenili ostalim internet (web) marketing oblicima.
Često analitičari za internetski marketing ne postižu konsenzus oko ukupnog investiranog iznosa u online oglašavanje u svijetu u periodu od godine dana. Ipak, važno je naglasati da isti ti analitičari te online marketing stručnjaci istovjetnog su mišljenja da tržište online oglašavanja u posljednjih nekoliko godina raste jako, jako brzo. Prema neslužbenim podacima tržište online oglašavanja u Hrvatskoj godišnje raste više oko 50%, a prema nekim istraživanjima, godišnje se poveća čak trostruko.
Prema istraživanjima MEDIApulsa, agencije INVENTA i još nekoliko nezavisnih istraživanja, udio online oglašavanja i tokovi marketinške komunikacije, veliki rast nastavlju i ove godine. Nema sumnje da je recesija učinila svoje, a promijenjene su okolnosti očito natjerale tvrtke da promjene način komuniciranja u marketingu. Razvoj internet i digitalne tehnologije, ali i skupi medijski prostor kod tradicionalnog oglašavanja definitivno su ubrzali trend korištenja digitalnih medija za oglašavanje.
U pripremi je mobilna verzija portala koja će biti prilagođena prikazu na mobilnim uređajima, te na taj način još više približiti tok vijesti i informacija ubrzanom životu Koprivničanaca.
Koprivnica.net bilježi izvanredan rast čitanosti od samog početka funkcioniranja, a naročito zadnjih 12 mjeseci. Broj čitatelja u veljači ove godine (128.312 posjeta, 1.0204.971 klikova) je čak 124% veći nego u istom periodu prošle godine, a 251% veći u odnosu na veljaču 2009. godine. U Koprivnica.net nadaju se kako će i hrvatske tvrtke prepoznati sve prednosti online oglašavanja te postupno povećavati udio svojih budžeta za taj oblik marketinške komunikacije.