Vegeta je na tržištu Poljske dobila još jedno vrijedno priznanje, “Hit FMCG”. Riječ je o nagradi što je dodjeljuje časopis za trgovce “Życie handlowe”, a ocjenjivačku komisiju čine vodeći ljudi najpoznatijih trgovačkih lanaca, priopćeno je iz Podravkinih Korporativnih komunikacija.
U skladu s definiranim kriterijima ocjenjivači, osobe koje vode ili odgovaraju za nabavu u najvećim trgovačkim lancima u Poljskoj, najprije ocjenjuju proizvode, a u drugoj fazi taj izbor objektivnim istraživanjima potvrđuje istraživačka agencija Nielsen na temelju izvješća u proteklih godinu dana o proizvodima koji trgovcima donose najveću zaradu. Prvo mjesto u kategoriji univerzalnih začina dobila je Vegeta, dok je drugo mjesto pripalo Podravkinoj marki Warzywko.
– Nagrada je značajna, jer je trgovcima pokazatelj kojim proizvodima se isplati trgovati. Iznimno nam je drago da je Vegeta na taj način dokazala da nije samo snažan brand među potrošačima, već također obavezan proizvod u ponudi svake trgovine koja želi zaraditi – i to već 50 godina – napomenuo je direktor tržišta Poljska Dalibor Šijak.
Vegeta se na tržištu Poljske prodaje od sredine ’70-ih godina prošlog stoljeća, a marku Warzywko Podravka je akvirirala 2007. godine, učvrstivši time svoju vodeću poziciju na tržištu univerzalnih dodataka jelima.
Ove godine Vegeta slavi pola stoljeća postojanja, potvrđujući epitet jednog od najboljih, najcjenjenijih i najprepoznatljivijih proizvoda.