Vegeta dobiva novi vizualni izričaj nakon gotovo deset godina od zadnjeg osvježenja.
Elementi dizajna Vegete izmijenjeni su na način da naglase ono najprepoznatljivije – kuhara, tipografiju i plavu boju. Logotip Vegete je moderniji, Vegeta kuhar je pojednostavljen te mu je dodan poljubac, a promjena je i uvođenje elementa mužara sa sastojcima Vegete.
Novi izgled Vegete predstavljen je na poslovnom sajmu REWE Für Sie 2024. u njemačkom Kölnu.
– Ovaj je sajam, koji organizira jedan od vodećih njemačkih i europskih trgovačkih lanaca, prigoda za predstavljanje novog izgleda Vegete, s obzirom na jačanje Podravkine pozicije i njenih ključnih brendova, posebice na tržištima zapadne Europe. Strategija usmjerenosti na tržište zapadne Europe već je u prvih šest mjeseci ove godine dala rezultate pa je upravo u Njemačkoj zabilježen izniman rast prodaje. U odnosu na isto razdoblje lani u segmentu Prehrane prihodi od prodaje na tržištu Njemačke rasli su čak 78,4 posto, čemu je u najznačajnijoj mjeri doprinijela Vegeta – kažu iz koprivničke kompanije.
– Vegetu smo učinili atraktivnijom, modernijom i bližom potrošačima širom svijeta. Na projektu smo radili vrlo studiozno i s velikom pažnjom kako bi se uravnotežilo povijesno nasljeđe i prepoznatljivost Vegete s očekivanjima novih generacija potrošača. Odabrani dizajn je testiran i izuzetno pozitivno ocijenjen na nekoliko tržišta što je jako važno u osiguravanju postavljenih strateških ciljeva – ostvariti globalnu prisutnost i prepoznatljivost Vegete te zadržati snažnu lidersku poziciju u prodaji dodataka jelima u Europi. Redizajnom ambalaže zadržavamo temelje prepoznatljivosti Vegete prenoseći potrošačima ono najvažnije – užitak izvrsnog okusa jela pripremljenog s Vegetom – istaknuo je Krunoslav Bešvir, glavni direktor za Poslovne programe i direktor Poslovnog programa Kulinarstvo.
Projekt redizajna Vegete realiziran je u suradnji sa svjetski uglednom agencijom za strateški marketing BrandOpus sa sjedištem u Londonu. BrandOpus je agencija koja posluje diljem svijeta i ima ekspertizu osmišljavanja dizajna koji će biti privlačan na različitim tržištima, od Njemačke preko Hrvatske pa sve do Australije.
– Bilo nam je zadovoljstvo surađivati s Podravkom na redizajnu Vegete koja ima status ikone. Tijekom razvoja novog dizajna željeli smo zadržati sve karakteristične i prepoznatljive značajke te im udahnuti novi život i značenje. Novi dizajn odražava našu želju da Vegeta ima značajnu ulogu u kuhinjama potrošača diljem svijeta i da im pomogne pokazati najbolje od sebe u svakom jelu koje pripremaju – rekao je direktor agencije Daniel Wegrzyn.
Vegeta u novom ruhu prvo će se naći će na policama njemačkih trgovina, a u hrvatskim trgovinama potrošači će ju moći pronaći početkom 2025. godine.