U međunarodnom istraživanju agencije IPSOS Vegeta se još jednom pokazala kao najjači domaći brand u Adria regiji, a u konkurenciji jakih domaćih i internacionalnih brandova ostala je vodeći brand po snazi na hrvatskom tržištu.
Rezultati istraživanja dokazuju kako je Podravka snažnim i inovativnim promotivnim aktivnostima te neprikosnovenom kvalitetom proizvoda izgradila brand koji danas potiče slobodu kulinarstva kod svih ciljnih skupina širom Adria regije.
Osim Vegete, prema istraživanju, Podravka juhe našle su se na visokoj 3. poziciji. Svrstani u top 50 brendova našli su se i proizvodi od rajčice, ukiseljeno i konzervirano povrće, ajvar te voćni namazi.
Adria regija obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije. Podravka svoje proizvode na ovim tržištima potrošačima predstavlja kao jedinstven spoj tradicije koja prepoznaje i poštuje lokalne i regionalne okuse, suvremenosti koja prati trendove i tehnološke dosege.
Istraživanje agencije Ipsos provedeno je uz pomoć jedinstvenog BRANDscore indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda i pokazatelj je snage branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. U ispitivanje je u svakoj zemlji uključeno minimalno 1000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina, različitog spola i obrazovanja.