6.9 C
Koprivnica
Nedjelja, 17. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
dobra sinergija

Velika pojačanja u redovima Podravke: Luka Modrić i Dominik Livaković novi su ambasadori Lino Lade i Čokolina
V

Suradnja Podravke i nogometnih reprezentativaca dobra je sinergija najboljih promotora Hrvatske iz svijeta sporta i omiljenih hrvatskih proizvoda za cijelu obitelj

Ne propustite

Luka Modrić i Dominik Livaković, proslavljeni hrvatski nogometni reprezentativci i svjetski poznati nogometaši, osvajači srebrne i brončane medalje na Svjetskim prvenstvima u nogometu 2018. i 2022. godine novi su ambasadori Podravke, kojoj će pomoći u promociji omiljenih brendova Lino Lade i Čokolina.

Modrić, kapetan hrvatske nogometne reprezentacije i osvajač Zlatne lopte iz 2018. tako će od sada promovirati Lino Ladu. Livaković, vratar hrvatske nogometne reprezentacije i jedan od najboljih nogometnih vratara na svijetu, promovirat će pak legendarni Čokolino uz koji su odrasle mnoge generacije.

Suradnja Podravke i nogometnih reprezentativaca dobra je sinergija najboljih promotora Hrvatske iz svijeta sporta i omiljenih hrvatskih proizvoda za cijelu obitelj.

podravka luka modrić i dominik livaković
Foto: Korporativne komunikacije Podravka d.d.

Luka Modrić logičan je odabir brend ambasadora Podravke jer tko će bolje prezentirati Lino Ladu, nego najbolji vezni igrač na svijetu koji obožava palačinke s Lino Ladom. Dominik Livaković odlično se uklopio u novu strategiju Čokolina koja potiče sve uzraste na fizičku aktivnost i bavljenje sportom.

Luka i Dominik snimili su promotivne spotove za kampanje ova dva brenda prilikom nedavnog okupljanja reprezentacije, a na snimanju su, kao i uvijek, odradili sjajan posao. Pozitivna atmosfera sa snimanja vidljiva je u snimljenim promotivnim spotovima koje je režirao jedan od najuspješnijih hrvatskih redatelja Dalibor Matanić, a kreativno osmislila agencija McCann Zagreb. Televizijski spotovi bit će emitirani tijekom sljedeće godine.

Vesna Višnić, direktorica Poslovnog programa Žitarice, snack i napitci izrazila je zadovoljstvo što je Livaković novi ambasador Čokolina.

podravka luka modrić i dominik livaković
Foto: Korporativne komunikacije Podravka d.d.

– Suradnjom Dominika i Čokolina želimo poslati poruku mlađim generacijama koliko je važno baviti se sportom i živjeti aktivno. Upravo zato, Čokolino se prilagođava trendovima i novim generacijama pa danas potrošačima nudi veliku mogućnost izbora i proizvode koji su nutritivno obogaćeni – poručila je Vesna Višnić.

Petra Kralj, direktorica Poslovnog programa Kremni namazi i slastice istaknula je da su ponosni što je tako velika svjetska zvijezda ujedno i veliki obožavatelj Lino Lade.

– Luka svojim primjerom i uspjehom pokazuje kako se ustrajnošću, kvalitetom i radom može postići mnogo i na svjetskoj razini, bez obzira odakle dolazili i s koje pozicije kretali u profesionalni razvoj – kazala je.

podravka luka modrić i dominik livaković
Foto: Korporativne komunikacije Podravka d.d.

– Vrijednosti koje Dominik i Luka svakodnevno promoviraju upravo su i naše vrijednosti koje promičemo u poslovanju i na kojima gradimo globalni uspjeh Podravke i naših brendova Čokolina i Lino Lade – zaključile su Višnić i Kralj.

podravka luka modrić i dominik livaković
Foto: Korporativne komunikacije Podravka d.d.
Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Nepravomoćno

Dobio 450 eura kazne za nesreću u centru Koprivnice, napravio sudar pa pobjegao

Sredinom svibnja ove godine u Nemčićevoj u Koprivnici 32-godišnji je podravski vozač skrivio prometnu nesreću svojim vw-om te nestao...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×