Prema podacima HZMO-a može se zaključiti kako umirovljenici sve više koriste mogućnost rada i u mirovini. Krajem listopada mogućnost rada pola radnog vremena uz istodobno zadržavanje svoje mirovine koristio je 33.061 umirovljenik, prenosi Poslovni.hr. Kako naći posao za umirovljenike?...
Hrvatska gospodarska komora predstavila je rezultate istraživanja o kupovnim navikama u Hrvatskoj i to specifično onima generacije Z. Kako se navodi u ovom istraživanju generacija Z preferira domaće proizvode provjerenog porijekla.
Riječ je o generaciji rođenoj između 1995. i 2012. godine,...
Gotovo da i nema većeg gradilišta na području naše županije, a da nećete vidjeti djelatnike ili strojeve križevačkog Radnika ili njegovih sestrinskih kompanija.
Ova građevinarska tvrtka s iskustvom dugim 76 godina prisutna je u velikoj mjeri i na gradilištima diljem...
Emmezeta, vodeći maloprodajni lanac trgovina za opremanje doma, svoja je vrata danas otvorio u Koprivnici i to u poslovnoj zoni Radnička.
Na svečano otvorenje stigli su brojni kupci, a prigodnim riječima obratili su se Andrzej Sitarz predsjednik uprave Emmezete te...
Petu godinu zaredom koprivnička tvrtka Sana delikatese je Najdonator u kategoriji mikro, malih i srednjih poduzeća.
- Dvostruko smo ponosni jer, ne samo što smo hranu donirali onima kojima je najpotrebnije, već brinemo i o okolišu. U 2023. godini donirali...
Radnici Podravke i Belupa od 1. siječnja imat će veće plaće, rezultat je to pregovora između sindikata i kompanije.
Kako su javili iz tvrtke, pregovarački timovi Podravke i Belupa te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, Nezavisnog sindikata Podravke i Sindikata...
Podravka će u novoosnovanom društvu koje je preuzelo agrar Fortenove imati 84,99 posto dionica, a Europska banka za obnovu i razvoj 15,01 posto! Postalo je to jasnije upravo nakon što su Podravka i novoosnovano društvo Podravka Agri potpisali ugovore...
Emmezeta, vodeći maloprodajni lanac trgovina za opremanje doma, s uzbuđenjem najavljuje širenje na hrvatskom tržištu, a svoja vrata u Koprivnici, u poslovnoj zoni Radnička, otvara već sljedeće srijede, 4. prosinca.
Upravo u vrijeme blagdana, kada dom postaje središte topline i...
Podravka i njen Lino brend ambasador, naš Vatreni vratar Dominik Livaković ponovno su udružili snage. Ovaj put donirali su Čokolino proizvoda u vrijednosti od 15.000 eura. Proizvodi su završili u pravim rukama.
- Donirali smo Udrugu Akademija zdravog življenja, točnije,...
Jedanaest mjeseci nakon što je svoj novi vizualni identitet javnosti otkrila matična kompanija Podravka, danas je to isto napravila njena sestrinska kompanija Belupo!
Na dizajnu loga kompanije, ali i čitavoj priči oko novog identiteta radili su u poznatoj zagrebačkoj ageniciji...