Koprivnička HNS-ovka Andreja Horvat Friščić nema sreće s vlakovima.
Nedavno je zapela, s ostalim putnicima, u snijegu, kada je vlak stajao gotovo sat vremena na usred šume i debelih minusa. No, ni danas nije bilo ništa bolje jer je specifičan kvar uzrokovao ponovno kašnjenje svih, pa tako i brzog jutarnjeg vlaka, poznatog i kao Podravka.
– ‘Umrla’ im je komandna ploča i nisu se mogle skretnice okretati pa su ih morali ručno premještati. Kasnili smo oko sat vremena, no najgore je od svega što HŽ uopće ne obavještava putnike o takvim stvarima. Samo gledaš kako na peronu na ekranu piše da vlak kasni dvije minute, pa kasni 15 minuta, pa 25, pa na kraju 60. Nitko ništa ne govori, ne znaš ni hoće li se ili neće putovati, nevjerojatno. Daješ im novac za mjesečnu kartu, a usluga je užasna. To je vlak s kojim bi ljudi trebali stići na posao, ne ide se u Zagreb u 6 ujutro turistički i u šoping – ogorčena je ona.
S obzirom na to da radi u Hrvatskom saboru, svakodnevno putuje na posao, a ljuti ju prije svega takav odnos prema putnicima i ignoriranje osnovnog bontona.
– Razumijem da se takve stvari događaju, ali to je tvoj posao, dužnost ti je obavijestiti putnike o čemu se radi i koliko će se kasniti – rekla nam je A. Horvat Friščić.
Neugodno iskustvo imala je i prije nekoliko tjedana, kada je u snijegom prekrivenom krajoliku čekala da se vlak pokrene, a u vlaku nije funkcioniralo čak ni grijanje.
– Stajali smo u šumi pokraj Vrbovca i vani brojili srne jer grijanje nije radilo. Ogorčena sam na HŽ, alternativa je putovati osobnim automobilom, što za sobom pak povlači i troškove za vozilo, manjak komocije, potrebnu koncentraciju u rano jutro i slično. No, dolazi proljeće pa će možda sve biti malo bolje, ljepše i ažurnije – zaključuje Andreja Horvat Friščić.