Volkswagen Polo jedan je od najprodavanijih gradskih automobila s gotovo 14 milijuna primjeraka proizvedenih kroz pet generacija.
Ovaj model je kroz godine, uz nezaobilazni Clio, postao mjerilo klase, a bez obzira na njegove kompaktne dimenzije uvijek je našao svoj put do novih kupaca.
Sada je došlo vrijeme da VW svog bestsellera osvježi s novim tehnikalijama. Tu su novi motori koji zadovoljavaju najnovije ekološke standarde, novi multimedijski sustav te dorađeni pomoćni sustavi. Uz navedeno dorađen je i izgled mališana koji sada ima novu masku motora i branike. Promijenjena su i svjetla, a s najvišim paketom opreme dostupna su i LED prednja svjetla.
Što se motora tiče, VW je na novom modelu smanjio potrošnju goriva za 21 % u odnosu na aktualni. Tu su novi TDI BlueMotion motori koji kombinirano troše 3,2 litre (82 g/km CO2). BlueMotion dolazi i sa TSI motorom (novi 1.0-litreni TSI sa 90 KS), a on će biti dostupan tek početkom jeseni. Možemo očekivati potrošnju od svega 4,1 litre benzina na 100 prijeđenih kilometara uz emisiju CO2 od 94 g/km. Dizelsku ponudu činiti će tri 1.4-litrena 3-cilindrična motora sa 75, 90 i 105 KS. Navedeni agregati zamjenjuju aktualni 1.2 i 1.6-litreni TDI. Od benzinaca u ponudi će biti 1.2-litreni 3-cilindarski motor sa 60 KS i 75 KS. Tu su još 1.2-litreni TSI sa 90 i 109 KS te 1.4-litreni TSI sa 150 (GT izvedba). Ponudi će se kasnije pridružiti 1.0-litreni TSI BlueMotion.
VW Polo GTI postaje 9 kW snažniji pa će sada razvijati 192 KS.
Ovisno o izboru kupnje, kupci će na raspolaganju imati 5 i 6-stupanjski ručni mjenjač te 7-stupanjski DSG s dvije spojke. Paketi opreme ostaju isti, uz proširenje dostupnih opcija.
Službena premijera zakazana je za salon automobila u Ženevi, a prodaja kreće nedugo nakon predstavljanja.
izvor: auto-info.hr